دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
یک روز تا انتخابات/ دبیر حزب ندای ایرانیان استان در برازجان؛
فکرشهر: دبیر حزب ندای ایرانیان در استان بوشهر گفت: امروز اصلاحات و اصلاح طلبی در مرحله ی خطیری قرار دارد، امروز مرز بین انتخاب تدبیر و عقلانیت در مقابل تحجر، جمود و ورشکستگی سیاسی، انتخاب نام بزرگ سعادت است...
کد خبر: ۱۹۵۸۸
پنجشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵

فکرشهر: دبیر حزب ندای ایرانیان در استان بوشهر گفت: امروز اصلاحات و اصلاح طلبی در مرحله ی خطیری قرار دارد، امروز مرز بین انتخاب تدبیر و عقلانیت در مقابل تحجر، جمود و ورشکستگی سیاسی، انتخاب نام بزرگ سعادت است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ستاد اطلاع رسانی محمدباقر سعادت، عباس برزگرزاده در جمع مردم برازجان افزود: این آری ما، نه بزرگی است به کسانی که سال ها به جای ملت سخن گفتند و تمایلات خود را به جای تمایلات ملت نشان دادند و با تمام دنیا قصد جنگ داشتند، ندای دشتستان از طریق شما مردم دشتستان در مجلس دهم به گوش ایران خواهد رسید.

\n\n

وی ادامه داد: زندکی با کرامت، زندگی با حرمت، زندگی با شرافت حق هر ایرانی است؛ مردم این درد است که سه دوره مجلس دست کسانی بوده است که اندک فهمی از تعاملات انسانی و بین المللی نداشته اند.

\n\n

برزگرزاده افزود: همه ی این مردم، ما و همه ی کسانی که اینجا حاضر نیستند، به دنبال ندای صدای بزرگ اصلاحات به لیست اصلاح طلبان رای خواهیم داد.

\n\n

این فعال سیاسی ابرز داشت: ما در مجلس نیازمند 290 ظریف هستیم، به فکر آینده ی ایران و فرزندانمان هستیم، قهر با صندوق ملی خیانت است، باید همه را به حضور پای صندوق های رای تشویق کرد؛ همه پای صندوق ها حاضر شوند تا کشوری آباد تر و مدرن تر داشته باشیم.

\n\n

وی اضافه کرد: جناب آقای سعادت انتخاب بلامنازع همه ی اصلاح طلبان استان بوشهر بوده است و هیچ تردیدی در مورد رفتار و منش اعتدالی ایشان وجود نداشته است.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر