دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: خاطرات خوشی را از دوران تبعید در بوشهر طی سال‌های 48 تا 50 دارم.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، مهدی چمران صبح امروز در حاشیه پنجاه و چهارمین مجمع مشورتی شورای استان‌ها که به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: بوشهر شهری باسابقه تاریخی و دارای مردمی متدین و مؤمن است.\n\nوی بیان کرد: بوشهر استانی با ظرفیت فراوان در عرصه‌های مختلف است که باید با بهره‌گیری مناسب از آن مسیر ترقی و تعالی را بپیماید.
کد خبر: ۱۹۸۸۳
پنجشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

فکرشهر: رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: خاطرات خوشی را از دوران تبعید در بوشهر طی سال‌های 48 تا 50 دارم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، مهدی چمران صبح امروز در حاشیه پنجاه و چهارمین مجمع مشورتی شورای استان‌ها که به میزبانی بوشهر برگزار می‌شود، اظهار داشت: بوشهر شهری باسابقه تاریخی و دارای مردمی متدین و مؤمن است.

\n\n

وی بیان کرد: بوشهر استانی با ظرفیت فراوان در عرصه‌های مختلف است که باید با بهره‌گیری مناسب از آن مسیر ترقی و تعالی را بپیماید.

\n\n

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در سال‌های 48 تا 50 به این استان تبعید شده بودم و خاطرات خوشی را از آن دوران در ذهن دارم، گفت: بندر بوشهر علاوه بر اینکه بندری با پیشینه‌ای درخشان است،  در امر تجارت نیز از جاذبه‌های گردشگری زیبایی برخوردار است که باید نهایت بهره را از این ظرفیت برد.

\n\n

وی با اشاره به مجمع مشورتی شورای استان‌ها در بوشهر، اظهار داشت: امید است با تعامل و هم‌اندیشی و این مجمع بتوان گامی مؤثر در برطرف کردن مشکلات فراروی شورا در عرصه مدیریت شهری برداریم.

\n\n

پنجاه و چهارمین مجمع مشورتی روسای شوراهای اسلامی مراکز استان‌ها همزمان با هفته نکوداشت بوشهر از روز گذشته در بوشهر آغازشده و امروز به پایان می‌رسد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر