جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۴۵۸
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: این استان افتخار دارد که دارای چهار شهید زیر ۱۲ سال سن در خط مقدم جبه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس است که به زودی یادواره آن‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، نعمت الله غلامپور روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری یادواره «چهار شهید ۱۲ ساله خط مقدم استان بوشهر» اظهار کرد: بوشهر از جمله استان‌های است که در سه بخش دریایی، هوایی و زمینی در طول دوران دفاع مقدس مورد تهاجم رژیم بعثی قرار گرفت، اما رزمندگان استان در هر سه بخش حماسه‌هایی جاویدان خلق کردند.

وی افزود: شهدا سید علی طاهری‌نژاد از دشتستان، ناصر رازی از شهر بوشهر و حسین صافی و محمد لر از شهرستان جم وجود دارد که با سن کم در خط مقدم جبهه حماسه آفریده و به فیض شهادت نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد: امسال و در هشتم آبان ماه، یادواره این چهار شهید ۱۲ ساله استان برگزار می‌شود.

غلامپور ادامه داد: این یادواره به منظور شناساندن بیشتر این ایثارگران بزرگ تاریخ ایران اسلامی برای الگوبرداری نوجوانان، جوانان و نسل‌های آینده برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین در اوئل سال آینده، «همایش ملی شهدای غریب» که شهدای در اسارت بودند در بوشهر برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر بیان کرد: این استان، ۱۳ شهید سرافراز در اسارت در اردوگاه‌های رژیم بعثی عراق تقدیم شجره انقلاب کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر