سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۷۴۷
پنجشنبه ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

فکرشهر: همزمان با هفته بسیج یادواره ۲۵ زن شهید والامقام استان بوشهر با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، همزمان با هفته بسیج ظهر امروز یادواره ۲۵ زن والامقام شهید استان بوشهر در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) بوشهر برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و با بیان اینکه این استان در عرصه‌های دفاع از انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است اظهار داشت: رزمندگان استان بوشهر در دوران دفاع مقدس در سه جبهه هوایی، دریایی و زمینی با دشمن بعثی وارد عرصه جنگ شدند و حماسه‌های جاوید آفریدند.

نعمت الله غلامپور با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه مبارزه با استعمار انگلیس و استکبار جهانی آمریکا دارای کارنامه درخشانی است، اظهار داشت: شهید رئیسعلی دلواری سردار مبارزه با انگلیس استعمارگر و شهید نادر مهدوی سردار مبارزه مستقیم با آمریکا در خلیج‌فارس نام ایران اسلامی را در جهان در عرصه استعمار و استکبارستیزی پرآوازه کردند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج نقش مهم این نیروی مخلص خدا را در عرصه‌های گوناگون برشمرد و بیان کرد: بسیجیان جامعه اسلامی را از توطئه و ترفند دشمنان مصون نگه داشته‌اند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غزه گفت: کودک‌کشان صهیونیستی با شکست در عرصه مبارزه با جبهه مقاومت فلسطین تمام نقاط این سرزمین مورد هدف قرار داده‌اند و زنان، کودکان و مردان بی‌دفاع و حتی بیماران بستری در بیمارستان‌ها را قتل و عام کردند که نشان از شکست این رژیم غاصب است.

در این آیین ضمن رونمایی از پادکست دفاع مقدس از خانواده شهدای زن استان بوشهر تجلیل شد.

استان بوشهر دارای ۲۵ شهید والامقام زن در عرصه دفاع مقدس، ترور، جنایت آمریکا و سلامت است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر