دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۵۷۰
چهارشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

فکرشهر: مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بر اساس نیازسنجی‌های تخصصی انجام خواهد شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، یاسر جمالی در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه و گرامیداشت هفته تربیت بدنی گفت: برنامه‌های مختلفی در راستای فرهنگ‌سازی ورزش همگانی و نشاط اجتماعی و نیز بهره برداری از چند پروژه‌ی ورزشی در این هفته برگزار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اهمیت موضوع جذب اعتبارات برای توسعه‌ی ورزش و رفع مشکلات گفت: نیاز سنجی برای تعریف پروژه‌های ورزشی را یک ضرورت میدانیم و در این راستا برنامه ریزی کرده‌ایم.

وی گفت: امیدواریم در بخش اعتبارات نیز اختیارات بیشتری به دستگاه ورزش داده شود تا شاهد توسعه متوازن و عادلانه امکانات و فضا‌های ورزشی با توجه به نیاز سنجی‌ها و استعداد‌ها در هر منطقه از استان باشیم..

وی در خصوص آغاز اجرای طرح استعدادیابی در ورزش نیز توضیحاتی ارائه داد و گفت: طرح پیکر سنجی و استعدادیابی ورزشی از سنین پایه با همکاری آموزش و پرورش در پایگاه قهرمانی و استعدادیابی اداره کل در حال انجام است و در تمام استان اجرا خواهد شد تا با شناسایی استعداد‌های ورزشی و نگهداشت آن‌ها شاهد ارتقا جایگاه استان ظرف چند سال آینده در ورزش کشور باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر