جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۳۳۳
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

فکرشهر: رئیس هیأت والیبال استان بوشهر گفت: تیم «بتن آماده لیان» قهرمان سال ۱۴۰۱ رقابت‌های لیگ استان بوشهر امسال با حضور در مسابقات لیگ دسته دوم کشور توانست پس از ۹ سال این استان را صاحب کرسی در این لیگ کند.

به گزارش فکرشهر، "حسن بازدرهوا" در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: تیم «بتن آماده لیان» نیازمند حمایت مسئولان استان بوشهر و شرکت‌های بزرگ صنعتی به خصوص پتروشیمی‌ها برای حضوری مقتدر در لیگ دسته دوم والیبال کشور است.

وی افزود: وقتی ورودی این تیم برای شرکت در لیگ دسته دوم والیبال کشور، یک هزار و ۵۰ میلیارد ریال است طبیعی است "غلامرضا بحریه" از بزرگان والیبال استان بوشهر که مدیریت و حامی مالی این تیم را بر عهده دارد به تنهایی قادر به حمایت از این تیم نیست.

رئیس هیأت والیبال استان بوشهر تصریح کرد: هزینه ایاب و ذهاب اعزام تیم به مسابقات، اسکان، تغدیه، البسه ورزشی، اردو‌های تدارکاتی و قرارداد بازیکنان و کادر فنیبرای باشگاه‌های خصوصی بسیار زیاد و کمرشکن است و در صورتی که حامی مالی نداشته باشد، در ادامه کار تیم به مشکل بر می‌خورد.

بازدرهوا عنوان کرد: در رقابت‌های لیگ دسته دوم کشور امسال ۳۹ تیم حضور دارند که نشان دهنده سطح بالای این رقابت‌ها است که صعود از گروه و رفتن به دور نهایی کار را بسیار دشوار می‌کند.

وی افزود: تیم بتن آماده لیان در گروه A این مسابقات با تیم‌های "شهدای جویبار"، "کوردبال مهاباد"، "رستوران‌های زنجیره‌ای جان اسنک"، "مناطق نفت‌خیز جنوب"، "کویر تفرش" و "شهرداری مشهد" همگروه است.

رئیس هیأت والیبال استان بوشهر ادامه داد: در این چند سال تمام تلاشمان را در مجموعه هیات والیبال استان بوشهر انجام دادیم تا نمایندگان شایسته‌ای در رقابت‌های کشوری داشته باشیم که در بخش بانوان بسیار قوی و فعال ظاهر شده‌ایم.

بازدرهوا یادآور شد: سه نماینده "الماس جم"، "شریف برازجان" و "مروارید عسلویه" در مسابقات لیگ‌های کشوری و تیم‌های "پارس جنوبی" و "پیکان بندر" در بخش ساحلی و اکنون هم "بتن آماده لیان " در بخش والیبال سالنی آقایان در رقابت‌های باشگاه‌های کشوری فعالیت می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر