جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۹۴۲
پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳

فکرشهر: سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال گفت: بازیکنان والیبال ساحلی در تور ملی بوشهر آماده رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس می‌شوند.

به گزارش فکرشهر، "غلامرضا بحریه" روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: امسال، بدلیل سال انتخابی المپیک مسابقات انتخابی در بخش‌های ساحلی و سالنی در پیش داریم که این تور در راستای افزایش آمادگی بازیکنان برگزار شده است.

وی بیان کرد: در برنامه‌های داخلی پنج تور ملی والیبال ساحلی در نظر گرفته شده که نخستین آن در استان بوشهر در حال برگزاری است.

سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال تصریح کرد: مراحل بعدی تور ملی والیبال ساحلی به ترتیب در استان‌های هرمزگان، خوزستان، کرمان و یزد برگزار می‌شود.

بحریه ادامه داد: در فرآیند برگزاری این تور‌ها اردو‌های تیم ملی والیبال ساحلی نیز برگزار می‌شود و نخستین مسابقات برون مرزی از فروردین ماه در کشور فیلیپین خواهد بود.

وی گفت: بعد از برگشت بازیکنان از مسابقات برون مرزی، اردو‌های تکمیلی و انتهایی برای آمادگی کامل بازیکنان در مسابقات انتخابی المپیک انجام می‌شود.

بحریه ادامه داد: مسابقات انتخابی المپیک میزبان آن به احتمال زیاد کشور چین خواهد بود که زمان برگزاری آن نیز ۳۱ خردادماه تا چهارم تیرماه تعیین شده است.

وی افزود: امیدواریم برای نخستین بار تیم والیبال ساحلی به رقابت‌های المپیک صعود کند و شاهد درخشش نماینده کشورمان در این رقابت‌ها باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر