شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۰۲۷
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از ابلاغ ۸۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی، زیرساختی و خدماتی شهرستان‌های جنوبی استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، محسن پاپری زارعی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به دور دوم سفر رئیس جمهور در اسفند ماه سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: در دور دوم سفر هیئت دولت و رئیس جمهور به استان بوشهر ۱۰۵ برنامه و طرح تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرا این مصوبات ۸ هزار و ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبار تصویب شد گفت: این طرح‌ها مربوط به ۲۲ دستگاه اجرایی استان بوشهر اعتبارات آن ابلاغ شده و در حال توزیع است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با تشریح اعتبارات یاد برای شهرستان‌های ۱۰ گانه استان خاطرنشان کرد: بیشترین اعتبارات تخصیص یافته برای اجرا پروژه‌ها مربوط به حوزه وزارت نفت با ۶۲ پروژه است.

پاپری افزود: از ۸ هزار و ۱۳۷ میلیارد تومان اعتبار مصوبه سفر دوم رئیس جمهور در استان بوشهر ۵ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات حوزه تأمین شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر اعتبار یاد شده ۲۸۰ میلیارد تومان ویژه مناطق نفت خیز و گازخیز تخصیص یافت که ۲۷۰ میلیارد تومان آن توزیع شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شورای راهبردی صنایع پتروشیمی پارس جنوبی برای اجرا طرح‌های زیرساختی و عمرانی خبر داد و گفت: از ۵ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان اعتبارات تأمین شده از حوزه وزارت نفت، یک‌هزار میلیارد تومان آن از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پارس جنوبی در قالب مسئولیت‌های اجتماعی تأمین شده است.

پاپری بیان کرد: از اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی شورای راهبردی پتروشیمی‌های پارس جنوبی ۸۰ درصد آن به ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر که همجوار با تأسیسات پارس جنوبی هستند تعلق دارد.

وی ادامه داد: در این راستا از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی پارس جنوبی ۸۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی، زیرساختی و خدماتی در ۴ شهرستان کنگان، عسلویه، جم و دیر اختصاص دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر