دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۱۸۳
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: مصوبات شورای ترافیک شهرستان تنگستان باید اجرا و گزارش مرحله اجرای آن به دبیر خانه شورای اعلام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در نشست شورای ترافیک شهرستان تنگستان با تاکید بر اقدام جدی و مستمر در رفع موانع ترافیکی و روان سازی ترافیک اظهار داشت: نظر به اهمیت تکمیل و رفع نواقص طرح میدان گورکات و تصویب در شورای ترافیک شهرستان لازم است اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با هماهنگی بخشداری دلوار و با همکاری دهیاری‌های آن محدوده درجهت اجرای پروژه اقدام کنند.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه باید مصوبات شورای ترافیک اجرا و گزارش مرحله اجرای آن به دبیر خانه شورای اعلام شود ادامه داد: نیاز است پلیس راه خورموج به همراه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان، شناسایی نواقص و مشکلات ترافیکی از بوجیکدان تا دلارام را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: باید هر گونه طرح پیشنهادی ارائه شده به دبیرخانه شورای ترافیک توسط کمیته فنی بازدید و بررسی پس از آن با ارائه نظر کارشناسی در جلسه شورای ترافیک مطرح شود.

رئیس شورای ترافیک تنگستان یاد آور شد: شهرداری اهرم و اداره برق شهرستان در جهت ایجاد روشنایی ابتدای مسیر محور اهرم - فراشبند تا محدوده شهر اهرم برای دید بهتر رانندگان اقدام لازم را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: دهیاران روستا‌های بالای هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان با نظارت بخشداری و شبکه بهداشت و درمان نسبت به معرفی مکان پد بالگرد اقدام کنند.

لطفی بیان کرد: شهرداری شهر‌های تنگستان جهت اجرای طرح پایش تصویری در سطح شهر‌ها در اسرع وقت اقدام لازم را انجام دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر