پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۴۷۲
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۲

فکرشهر: ستاد بحران شهرداری برازجان، ۲۵ آبان ماه و همزمان با اولین بارش پاییزی در برازجان در آمده باش قرار گرفت و مسوولین مربوطه از نقاط مختلف شهر بازدید کردند و جوی‌های آب و کانال‌ها و معابر، پاکسازی شد.

به گزارش «فکرشهر»، بلافاصله پس از بارندگی و به منظور جلوگیری از سرریز شدن آب‌های ناشی از بارندگی به معابر، لایروبی و پاکسازی کانال‌های سطح شهر توسط پرسنل خدمات شهری شهرداری برازجان انجام شد تا از گرفتگی کانال‌ها و انتشار بوی نامطبوع و همچنین سرریز آب‌های سطحی در معابر سطح شهر جلوگیری شود.

آماده باش ستاد بحران شهرداری برازجان/ جوی ها و کانال های سطح شهر لایروبی و پاکسازی شد + تصاویر

در همین حال که به منظور پاکیزگی آبرو‌ها و جوب‌ها، نیرو‌های خدماتی شهرداری برازجان در حال لایروبی آبروها، جوی‌های عرضی و دریچه‌های خیابان‌های سطح شهر بودند، شهردار برازجان نیز به همراه معاونین و مدیران مربوطه پس از تشکیل جلسه ستاد بحران، از مسیل‌ها و بند‌های حادثه خیز شهر بازدید کردند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، شهردار برازجان در این باره گفت: با توجه شروع بارش ها، ستاد بحران شهرداری برای پیش بینی و انجام اقدامات لازم برای مدیریت سیلاب تشکیل شد.

آماده باش ستاد بحران شهرداری برازجان/ جوی ها و کانال های سطح شهر لایروبی و پاکسازی شد + تصاویر

مرتضی قدوسی با اشاره به اقدامات انجام شده برای کنترل سیلاب عنوان کرد: از جمله اقدامات انجام شده، احداث دیوار‌های دره‌های فصلی و رفع مشکلات و نواقص دره‌ها و مسیل‌های حادثه خیز بوده که باعث شده روند مدیریت سیلاب نسبت به گذشته تسهیل شود.

وی از آماده باش کامل اعضای ستاد بحران خبر داد و بر آمادگی کامل نیروها، تجهیزات و تدابیر مورد نیاز برای رفع مشکلات ناشی از بارش باران و وقوع آبگرفتگی احتمالی تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر