دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۴۷۵
پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

فکرشهر: فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر از توقیف هفت فروند شناور صیادی متخلف شامل ۶ فروند موتور لنج صیادی در بوشهر و یک فروند قایق موتوری صیادی در دیر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، سرهنگ عبدالکریم غلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این شناور‌ها به دلیل تخلفات صیادی داشتن ملوان مازاد، عدم حضور ناخدا، همراه نداشتن مدارک و صید ممنوعه محاصره‌ای توسط عوامل یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر متوقف شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر تصریح کرد: یک فروند قایق موتوری صیادی به دلیل انجام صید ممنوعه پرساین که باعث نارضایتی و اعتراض صیادان قانونمند و مسؤولان استانی و محلی شده نیز توسط عوامل این یگان توقیف و یک طاقه تور پرساین (محاصره‌ای) از این شناور کشف و ضبط شد.

وی گفت: پرونده تخلفات صیادی جهت هفت شناور تشکیل و جهت طرح در کمیسیون رسیدگی به تخلفات صیادی و سیر سایر مراحل قانونی تکمیل شد.

سرهنگ غلامی با اخطار به صیادان متخلف تاکید کرد: این یگان در مبارزه با متخلفان صیادی هیچ گونه کوتاهی و ملاطفت را انجام نخواهد داد و تمام توان و تلاش خود را جهت حفظ آبزیان با ارزش خلیج فارس به کار خواهد گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر