پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در آیین «حماسه‌سازان رسانه و یادواره شهدای رسانه استان بوشهر و غزه» مطرح شد:
کد خبر: ۲۰۰۱۷۰۸
چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

فکرشهر: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی اگر روزی فقط کودک‌کشی می‌کرد امروز کار را به جایی رسانده که با حمله به بیمارستان‌ها، بیمارکشی نیز می‌کند که این نوع جنایات در طول تاریخ بی سابقه است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، «مجید بذرافکن» روز چهارشنبه در آیین «حماسه‌سازان رسانه و یادواره شهدای رسانه استان بوشهر و غزه» اظهار کرد: امروز زبان غزه زبان انسانیت است و خبرنگاران متعهد و آزاده با درک این شرایط و در سکوت فضای خبری ایجاد شده چتر آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها، جنایات استکبار جهانی و اشغالگران قدس را مخابره و جان خود را فدا می‌کنند.

وی افزود: مبارزان فلسطینی و به خصوص خبرنگاران در حال انتقال فرهنگ مقاومت به جهانیان هستند و دشمن در این شرایط برای مدیریت روایت جنگ، برنامه‌های وسیعی را تدارک دیده است.

خبرنگاران افسران جبهه فرهنگی مبارزات فلسطین علیه رژیم صهیونیستی هستند/ جنگ غزه مسیر تحولات جهانی را تغییر داد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر راهپیمایی‌های چند صد هزار نفری در اروپا و حتی آمریکا برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راه افتاده، نشان از روایت خبرنگاران از جنایات رژیم صهیونیستی و اتفاقات غزه است که وجدان‌های جهانی را بیدار و سبب وارد میدان شدن ملت‌ها علیه اسرائیل غاصب و اشغالگر شده است.

وی عنوان کرد: خبرنگاران افسران جبهه فرهنگی مبارزات فلسطین علیه رژیم صهیونیستی هستند که با حضور در میدان نبرد و روایت جنگ با ایثار، مقاومت، از خودگذشتگی و فداکاری برای آزادی دنیای دیگران، جان خود را فدا کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: آینده از آن ملت بزرگ فلسطین و کودکان این سرزمین است و اگر می‌بینیم امروز در همه نقاط جهان، مردم در حمایت از ملت مظلوم فلسطین وارد میدان شده نشان از تلاش خبرنگارانی است که جنایات رژیم صهیونیستی را منعکس می‌کنند.

بذرافکن گفت: رژیم صهیونیستی و رسانه‌های استکباری برای مدیریت روایت جنگ در غزه برنامه دارد و از طریق انواع شبکه‌های خبری و اجتماعی به دنبال به دست گرفتن مسیر افکار عمومی با روایت‌های خلاف واقع است.

وی گفت: وظیفه خبرنگاران در انعکاس جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه بسیار حساس و مهم است که می‌توانند افکار جهانی را نسبت به آن چیز که در غزه می‌گذرد بیشتر آگاه سازند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: آمریکایی‌ها و اسراییلی‌ها وقتی فضای افکار عمومی جهان را بررسی و متوجه سیلاب خشم مردم علیه خود شدند، راهی جز فریبکاری و روایت معکوس از آن چه در غزه می‌گذرد را جلوی خود ندیده و از همه ابزار‌ها برای تغییر این فضا استفاده می‌کنند.

خبرنگاران افسران جبهه فرهنگی مبارزات فلسطین علیه رژیم صهیونیستی هستند/ جنگ غزه مسیر تحولات جهانی را تغییر داد

جنگ غزه مسیر تحولات جهانی را تغییر داد

 فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: حمایت مردم آزادیخواه جهان از مردم غزه بیانگر تغییر مسیر تحولاتی است که باعث شده تا مردم سراسر دنیا اقدام حماس و سایر نیرو‌های مقاومت در برابر رژیم کودک کش اسرائیل را ستایش کنند.

«سردار علی رزمجو» در این جلسه اظهار کرد: نخستین دستاورد خون پاک شهدای رسانه در غزه، غیر ممکن شدن حذف حماس و شاخه‌های نظامی است که در مقابل امریکا و رژیم غاصب اسرائیل ایستاده اند.

وی افزود: اثبات اراده و مقاومت ملت فلسطین یعنی حماس و جهاد و برقراری موازنه قوا برای تسلط بر امریکا و رژیم صهیونیستی است.

فرمانده سپاه استان بوشهر یادآورشد: امروز سلاح‌های امریکایی و نیرو‌های اسرائیلی در مقابل خون شهدای غزه به ستوه در آمده اند و به اهداف پلید خود دست نیافته اند.

سردار رزمجو ادامه داد: نمایش توانایی مقاومت در اجرای عملیات ترکیبی از دیگر دستاورد‌هایی شهدای غزه است.

خبرنگاران افسران جبهه فرهنگی مبارزات فلسطین علیه رژیم صهیونیستی هستند/ جنگ غزه مسیر تحولات جهانی را تغییر داد

وی با اشاره به اینکه شهدای رسانه طلایه داران زمان هستند گفت:فعالان رسانه‌ای طروات ایمان، دینداری و ولایت مداری را همراه با خبرنگاری تفسیر کرده اند.

سردار رزمجو افزود: شهدای رسانه بی ادعا در عرصه‌های خدمت و خطر با انعکاس اخبار برای اصلاح مسیر جامعه جان خویش را تقدیم درخت تنومند انقلاب کردند.

وی اظهار کرد: شهدای رسانه معماری باطن خویش را بر مبنای ایمان الهی و آموزه‌های دینی همراه با معارف دینی شکل داده اند و برای دفاع از دین خدا جان خود را تقدیم کردند.

سردار رزمجو گسترش فرهنگ معنویت، ایثار و فداکاری در جامعه، عطر آگین نمودن فضای رسانه، تعمیق وفاق و همدلی، تحکیم پیوند معنوی و عرفانی اصحاب رسانه و شهدا و نمایشگاه ایثارگری در عرصه حماسه و خون را از اهداف این همایش ذکر کرد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر یادآورشد:تبیین الگو‌های رفتاری و سیره عملی شهدا و رسالت عظیم اصحاب رسانه برای تداوم راه شهدا از دیگر اهداف برگزاری این یادواره است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان بوشهر نیز گفت: هرجا تفکر بسیج حاکم شود رشد و بالندگی تضمینی است.

خبرنگاران افسران جبهه فرهنگی مبارزات فلسطین علیه رژیم صهیونیستی هستند/ جنگ غزه مسیر تحولات جهانی را تغییر داد

محسن رضایی نژاد افزود: در استان بوشهر در حوزه رسانه همدلی و وحدت رویه برای پیشبرد امور انقلاب حاکم است و نیرو‌های دغدغه‌مند پای کار انقلاب فراوانی در این عرصه وجود دارد.

وی یادآورشد: برغم دسیسه‌های مختلف دشمن علیه باور‌های انقلاب اسلامی با گذشت چهار دهه هنوز در حوزه رسانه به صورت جزیره‌ای عمل می‌کنیم.

رضایی نژاد اظهار کرد: اگر می‌خواهیم در مقابل جنگ ترکیبی دشمن راه به جایی ببریم چاره‌ای جز تشکیل قرارگاه راهبردی رسانه‌ای وجود ندارد.

در این آئین شناسنامه نمادین چهار شهید عرصه رسانه استان بوشهر شامل داریوش شاهینی، محمود رفیعی، ارسالان فهیمی و یحیی خلیلی رونمایی شد.

خبرنگاران افسران جبهه فرهنگی مبارزات فلسطین علیه رژیم صهیونیستی هستند/ جنگ غزه مسیر تحولات جهانی را تغییر داد

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر