پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۸۴۵
يکشنبه ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف بیش از ۳.۸ میلیارد تومان کالای قاچاق توسط مرزبانان در بنادر شمالی استان بوشهر از یک شناور باری لنج خبر داد.

به گزارش فکرشهر از از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله شرفی در گناوه با بیان اینکه تردد همه شناور‌ها در مرز دریایی خلیج‌فارس و نوار ساحلی استان بوشهر مورد رصد و پایش قرار دارد اظهار داشت: مرزبانان استان بوشهر در راستای تحقق شعار سال مبنی بر کنترل تورم و رشد تولید از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کند.

وی با بیان اینکه کالا‌های وارداتی خارجی فاقد اسناد معتبر قانونی قاچاق محسوب می‌شود گفت: قاچاق کالا به حوزه اقتصاد، اشتغال، تولید و سلامت جامعه صدمه وارد می‌کند و برخورد با قاچاق در اولویت برنامه مرزبانی قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک شناور حامل کالای قاچاق خبر داد و تصریح کرد: مأموران یک شناور حامل کالای قاچاق در بندر ریگ گناوه شناسایی و توقیف کردند.

شرفی با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق از این شناور تصریح کرد: مرزبانان در این عملیات موفق شدند تعداد انواع پارچه، پتو و پوشاک از این شناور کشف کنند.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک نفر در این عملیات دستگیر شد افزود: برابر با اعلام کارشناسان، ارزش این محموله قاچاق ۳.۸ میلیارد تومان برآورد شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر