جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۹۲۹
سه‌شنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴

فکرشهر: همزمان با ۷ آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقتدار نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر در رژه باشکوهی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، همزمان با روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز مراسم صبحگاه نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر در میدان پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد.

در این آیین فرمانده پایگاه نیروی دریایی بوشهر با گرامیداشت ۷ آذر سالروز نیروی دریایی به عملیات مروارید پرداخت و اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش در همان روز‌های اول جنگ تحمیلی با اقتدار نیروی دریایی رژیم بعث عراق را نابود کرد و تا پایان جنگ دیگر حضور نداشت.

امیر دریادار دوم احسان نصیری از اقتدار نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: تأمین امنیت دریایی و عبور با اقتدار از اقیانوس‌ها و آبراهه بین‌المللی از ویژگی‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش است. نیروی دریایی راهبردی ارتش در دوران دفاع مقدس در عملیات‌های مختلف شرکت کرد و اقتدار آفرید.

ارتقا توانمندی نیروی دریایی راهبردی ارتش

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری هم با تبریک سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اکنون ایران اسلامی در ابعاد گوناگون اقتصادی، امنیتی، دفاعی، نظامی، علم و فناوری دارای اقتدار جهانی است، اظهار داشت: بخش مهمی از این اقتدار به منظومه نظامی و نیرو‌های مسلح وابسته است.

صبحگاه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز نیروی دریایی + تصاویر

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر، با اشاره به اقتدار نظامی ایران اسلامی و نقش آن در نظم نوین آینده جهان خاطرنشان کرد: اقتدار و توانمندی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هندسه نظامی جهانی نقش فوق‌العاده و ویژه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر عبور از آبراهه‌های بین‌المللی و دریا‌های آزاد و اقیانوس‌های مهم و بزرگ جهان و تسلط بر آن‌ها را از ویژگی نیروی دریایی راهبردی ارتش دانست و خاطرنشان کرد: اکنون نیروی دریایی راهبردی ارتش با توسعه تجهیزات نظامی در ابعاد گوناگون به اقتدار بالایی رسیده است.

وی اضافه کرد: این نیروی توانمند در تجهیزات سطحی، زیرسطحی، پیشرفت الکترونیکی و الحاق ناو‌های پیشرفته از اقتدار بالایی برخوردار است.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و با اشاره به ۷ آذر سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: نیرو‌های مسلح از جمله نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با قدرت بالامیدانی و عملیاتی در بهترین شرایط قرار دارند.

رژه یگان‌های منتخب نیرو‌های مسلح استان

در این آیین نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر در یک رژه باشکوه اقتدار و توانمندی خود را به نمایش گذاشتند.

تجلیل از خانواده شهدا

در این مراسم از خانواده معظم شهدای پایگاه دریایی بوشهر تجلیل شد.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر