چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هفته ششم از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور بعد از ظهر چهارشنبه پانزدهم آذرماه در ورزشگاه تختی برازجان برگزار شد و این تیم، میزبان تیم آذر صنعت گلپایگان بود که در نهایت...
کد خبر: ۲۰۰۲۲۲۶
چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

فکرشهر: هفته ششم از سری مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور بعد از ظهر چهارشنبه پانزدهم آذرماه در ورزشگاه تختی برازجان برگزار شد و این تیم، میزبان تیم آذر صنعت گلپایگان بود که در نهایت جدال شش امتیازی و مهم با نتیجه دو بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایان یافت.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی باشگاه فرهنگی- ورزشی پرسپولیس برازجان، در نیمه اول این بازی، با توجه به گرمای هوا، هر دو تیم نتوانستند بازی خوبی ارائه دهند و بیشتر توپ در میانه میدان در جریان بود تا این که در وقت‌های اضافه نیمه اول، با پاس گل «سعید مهرعلی»، «بهمن جهان‌تیغ» توانست اولین گل این دیدار را به‌نام خود ثبت کند.

در نیمه دوم، در دقایق ابتدایی، تیم آذر صنعت گلپایگان بازی را هجومی‌تر آغاز نمود، ولی پرسپولیس با تعویض‌های به‌موقع و خوب توانست نبض بازی را در دست بگیرد تا رفته‌رفته بر بازی مسلط شود.

در ادامه، شاگردان فتحی توانستند فوتبال بهتری ارائه دهند و با پاس گل «حسن معلم»، «حکیم حزباوی‌پور»، توپ را وارد دروازه حریف کرد.

بازیکنان تیم پرسپولیس برازجان، در دقایق پایانی نیز چندین موقعیت خوب را از دست دادند.

هادی طیب (کاسیاس جنوب) گلر باتجربه و با اخلاق برازجانی‌ها با درخشش در این دیدار، اولین «کلین‌شیت» خود را ثبت نمود.

پرسپولیس برازجان با این پیروزی، به رده سوم جدول صعود کرد و با اختلاف کمتری نسبت به صدر جدول، امیدواری زیادی در دیدار‌های آینده برای رسیدن به صدر را دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر