پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: بعد از ظهر شنبه ۲۷ آبان‌ماه پرسپولیس برازجان در ورزشگاه شهدای کازرون به مصاف انقلاب نوین رفت که در پایان این مسابقه از سری مسابقات هفته سوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، برازجانی‌ها با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شدند...
کد خبر: ۲۰۰۱۶۰۱
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

فکرشهر: بعد از ظهر شنبه ۲۷ آبان‌ماه پرسپولیس برازجان در ورزشگاه شهدای کازرون به مصاف انقلاب نوین رفت که در پایان این مسابقه از سری مسابقات هفته سوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور، برازجانی‌ها با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شدند.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، گل‌های پرسپولیس را «حکیم حزباوی‌پور» مهاجم باتجربه که سابقه بازی در لیگ برتر کشور را نیز داراست در دقایق ۲۰ و ۲+۴۵ به ثمر رساند و دبل کرد.

در این دیدار، هواداران متعصب پرسپولیس برازجان، تیم شهر خود را تنها نگذاشتند و با حضور در استادیوم کازرون و تشویق‌های خود حمایت خود را از سرخ‌پوشان اعلام داشتند.

برای برگشت به جدول نیاز به برد داشتیم / امیدواریم به کورس صعود برسیم

کسب سه امتیاز حیاتی برازجانی‌ها در کازرون با دبل «حزباوی»

سرمربی پرسپولیس برازجان پس از برد تیمش مقابل تیم کازرون گفت: امروز بازی خوبی را شاهد بودیم. حریف‌مان نیز تیم قوی و منسجمی داشت. باتوجه به اینکه ۳ امتیاز بازی اول را از دست داده بودیم در این بازی برای اینکه به جدول برگردیم، نیاز به برد داشتیم.

امین فتحی ادامه داد: خدا را شاکریم که بازیکنان با دوندگی و تلاشی که کردند توانستند با دست پر از زمین خارج شوند و به جدول برگردیم و امیدوار باشیم که به کورس صعود برسیم.

وی اضافه کرد: جا دارد از دکتر جلالی فیزیوتراپ باشگاه کمال تشکر و قدردانی را داشته باشیم چرا که چند بازیکن اصلی تیم که مصدوم بودند را به بازی رساندند.

فتحی درپایان درمورد داوری نیز اظهار داشت: درمجموع به‌جز صحنه پنالتی که برای حریف گرفته شد و پنالتی نبود، داور اشتباه تاثیرگذار دیگری در نتیجه بازی نداشت.

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر