پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۵۳۰
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶

فکرشهر: امام جمعه موقت بوشهر گفت: راه آهن بوشهر- فارس از مطالبات دیرینه مردم و نقش مهمی در توسعه اقتصادی دارد که با اهتمام دولت در تامین منابع روند اجرای آن باید سرعت بخشی شود.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر اسماعیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره توجه ویژه دولت به مسئله راه آهن بوشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه اعتبارات لازم از نفت به این طرح مهم اختصاص یافته انتظار می‌رود مسئولان استانی و ملی برای سرعت‌بخشی به این طرح اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: بدلیل وابسته بودن معیشت شمار زیادی از مردم مناطق ساحلی استان بوشهر به کالای همراه ملوان " ته لنجی " محدودیت‌های ایجاد شده دراین زمینه مشکل ساز شده بود.

امام جمعه موقت بوشهر یادآورشد: در همین راستا تدبیر و درایت مسئولان برای حل مسئله واردات کالای همراه ملوان قابل قدردانی است.

اسماعیلی ادامه داد: سازمان‌های جهانی در موضوع نوار غزه از گذشته منفورتر شدند چرا که بر خلاف خواسته جهانیان در قبال جنایت‌های رخ داده واکنش قابل قبولی نداشتند.

وی تصریح کرد: فلسطین امروز مسئله نخست دنیای اسلام است طوریکه اکنون علاوه بر مبحث نظامی بعد دیگری در جهان به نفع مقاومت اسلامی در حال شکل گیری است که آن هم پیروز‌های آسمانی و اعتقادی مقاومت اسلامی است.

اسماعیلی افزود: در نبرد غزه، آمریکا مانع از اعمال آتش بس شده تا با موضوعی به نام حق وتو به ناحق ظلم آشکاری به مردم فلسطین شود.

امام جمعه موقت بوشهر تصریح کرد: بین فلسطینیان ذره‌ای ناامیدی و یاس و خمودگی وجود ندارد که نشان از اعتقادی بین خدا و بنده است که منجر به جان فشانی فلسطینی‌ها شده است.

وی اظهار کرد: موضوع غزه فرق انسان ساخته شده در مکتب اسلام و جهان غرب را برای جهانیان آشکار کرده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر