چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۵۴۷
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

فکرشهر: بخشدار بخش سعدآباد گفت: شفاف سازی حوزه مالی با در نظر گرفتن رعایت زمانبندی و مستندات لازم در دستور کار دهیاران بخش سعد آباد قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمزه امین نژاد در شست با دهیاران با حضور معاون مدیر کل شهری و روستایی استانداری بوشهر، اظهار داشت: یکی از موضوعات اصلی که باید در دستور کار و مورد توجه جدی دهیاران قرار داشته باشد شفاف سازی حوزه مالی با در نظر گرفتن رعایت زمانبندی و مستندات لازم است.

بخشدار سعدآباد افزود: بازدید دوره‌ای از دهیاری‌ها در چهارچوب قانون بررسی و در ارزیابی عملکرد دهیاران لحاظ خواهد شد.

امین نژاد با بیان اینکه مطالعه قوانین مرتبط با امور دهیاری‌ها نقش مهمی در ارتقا و اشراف آن‌ها در برنامه‌های اجرایی دارد، گفت: دهیاران ملزم به استفاده از قوانین مرتبط هستند.

وی افزود: صداقت با مردم و ارائه گزارش مالی و دیگر اقدامات به صورت ماهیانه می‌تواند بستر اعتماد سازی به عنوان حلقه مشترک دهیاری‌ها و مردم را به هم متصل و مستحکم کند.

توصیه های بخشدار سعدآباد به دهیارانش

بخشدار سعدآباد با بیان اینکه دهیاران باید با رویکرد ایجاد کارگاه‌های اشتغالزایی زمینه اشتغال و درآمد پایدار را به منظور تقویت بنیه مالی مورد اهتمام خود در برنامه ریزی پنج ساله مد نظر قرار دهند گفت: بخشداری با تمام توان در این راستا با آن‌ها همکاری خواهد کرد.

امین نژاد رعایت ثبت اجرای پروژه‌ها در سامانه ستاد توسط دهیاران را یک وظیفه قانونی عنوان و از آن‌ها خواست که تمام موارد قانونی را قبل از اجرای طرح‌ها رعایت کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر