پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۹۸۱
چهارشنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳

فکرشهر: بخشدار سعدآباد گفت: مهمترین موضوع حال حاضر برگزاری انتخاباتی سالم، به دور از جانب داری از فرد، گروه و جناحی خاص همراه با لحاظ کردن امنیت کامل در سطح بخش سعدآباد است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمزه امین نژاد سه شنبه شب در جمع هیأت اجرایی انتخابات، هیأت نظارت بخش، نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی و جمعی از جوانان شهر‌ها و روستا‌های بخش سعدآباد با تقدیر از حضور گسترده مردم بخش سعدآباد در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: کلنگ زنی و افتتاح ۶۲۴ پروژه عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، ورزشی و فرهنگی در سطح شهرستان دشتستان در دهه فجر سال‌جاری از شعار زدایی به عمل گرایی در دولت سیزدهم، اعلام ۳۰ حوزه اخذ رأی ثابت و ۴ حوزه اخذ رأی سیار با فرایند سازی بستر‌های لازم به منظور آمادگی کامل جهت مشارکت عمومی از فعالیت‌های بوده که انجام شده است.

بخشدار سعدآباد افزود: مهمترین موضوع حال حاضر برگزاری انتخاباتی سالم، به دور از جانب داری از فرد، گروه و جناحی خاص همراه با لحاظ کردن امنیت کامل در سطح بخش سعدآباد است.

امین نژاد ابراز داشت: توصیه ما به اعضای هیئت‌های اجرایی، نمایندگان فرماندار به منظور اشراف مطلوب قانون مرتبط در برگزاری انتخابات همراه با دقت و فراهم کردن حضور پرشور مردم با رویکرد اعتماد سازی از ساعت شروع اخذ رأی تا پایان شمارش نهایی آرا کاندید‌ها و تعامل لازم با هیأت نظارت در جهت انتخاباتی سالم و به دور از یک جانبه گرایی و رعایت اصل بی طرفی است.

بخشدار سعدآباد اظهار داشت: آمادگی زیرساخت‌های لازم حوزه‌های اخذ رأی به لحاظ کمی و کیفی جهت استقرار مسؤولان ذی ربط و کاربران با آمادگی و پشتیبانی کامل، اطلاع، تسلط و اشراف کامل ستاد برگزاری انتخابات بخش سعدآباد نسبت به رویکرد دشمنان جهت مخدوش کردن اذهان عمومی با مشارکت حداقلی در انتخابات با استفاده از فضای حقیقی و مجازی ضروری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر