پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۵۹۴
سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: بخشدار سعد آباد گفت: مشکلات بهداشت و درمان بخش سعدآباد با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمزه امین نژاد در خصوص مشکلات حوزه بهداشت و درمان مرکز جامع سلامت در سعدآباد در بازدید از بخش‌های مختلف مرکز جامع شهری ولیعصر (عج) اظهار داشت: از بدو حضور به عنوان سرپرست بخشداری سعدآباد بازدید‌های دوره‌ای از سه مرکز جامع سلامت شهر‌های سعدآباد، وحدتیه و نظر آقا در تاریخ و ساعات مختلف به منظور ارزیابی عملکرد، نحوه خدمات رسانی و روند اجرایی پروژه‌های در دست اجرا صورت گرفت و موارد مورد انتظار مردم جهت تسهیل و پیگیری به رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان منتقل شد.

بخشدار سعد آباد افزود: در روزی اخیر شاهد انتقال نقطه نظرات مردمی به منظور رفع موانع و ارتقا خدمات رسانی مطلوب‌تر در حوزه بهداشت و درمان بوده‌ایم که می‌طلبید با دعوت از مسؤول ارشد این حوزه در سطح شهرستان به صورت مشترک موارد مورد نظر را مشاهده و راهکار عملی متناسب با حق مردم اتخاذ شود که امروز این موضوع به صورت مشترک صورت گرفت.

امین نژاد ابراز امیدواری کرد: حوزه بهداشت و درمان به عنوان زیر ساخت سلامت عمومی مورد توجه ویژه قرار بگیرد و موانع موجود با تدبیر و همت همگانی به نقطه مطلوب‌تر از گذشته قرار بگیرد.

وی توجه ویژه مسؤولان به خدمات دهی به مردم را از اهداف دولت سیزدهم برشمرد و افزود: ارائه خدمت به مردم زمانی که در عمل میسر شد باعث رضایتمندی عمومی بیش از پیش خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر