پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۵۴۸
شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مدیران دولت در صحنه‌هایی که برای مردم پیش می‌آید باید همدل با مردم و برای مرتفع شدن مطالبات بکوشند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در جمع مردم دیلم با بیان اینکه روز‌های غم‌باری برای امت اسلامی در حال سپری شدن است، افزود: مسئله فلسطین بنا بر فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب باید مسئله اول جهان اسلام باشد.

وی گفت: رییس جمهور آمریکا می‌گوید من یک صهیونیست هستم و به آن می‌بالد؛ این موضوع در واقع یک ننگ است، آیا کشتن مردم مظلوم و کودکان بی‌گناه افتخار دارد؟

آیت الله حسینی‌بوشهری بیان کرد: ما در دل مان امیدوار هستیم امام زمان (عج) خواهد آمد و تمامی ظالمانی که صحنه عاشورا را ایجاد کردند و همچنین ستمگرانی که امروز این چنین صحنه‌های تلخی را در گوشه‌ای از جهان (فلسطین) به وجود آورده‌اند؛ از آنان انتقام سختی خواهد گرفت.

وی گفت: اگر کسی فریاد مسلمانی را بشنود و به آن پاسخ ندهد مسلمان نیست.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری افزود: خدای متعال برای هدایت‌گری انسان‌ها فرشته نفرستاد که بهانه بگیرند بلکه از جنس خود انسان فرستاد تا در میان شان زندگی کند.

آیت الله حسینی بوشهری افزود: فاطمه (س) مادری، چون خدیجه کبری دارد که تمام اموال خود را برای هدایت جامعه تقدیم کرد و صدیقه طاهره در کنار این پدر و مادر رشد کرده است.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز دنیا، دنیای فریبنده‌ای است، ادامه داد: همگان موظف هستیم فرزندان مان را، چون فاطمه (س) تربیت کنیم.

وی شیوه رفتاری حضرت فاطمه (س) را الگویی برای همگان برشمرد و عنوان کرد: فاطمه زهرا (س) برای امام زمان (عج) نیز الگو می‌باشد و حضرت مهدی (عج) حق طلبی و مطالبه گری را از مادرش صدیقه طاهره (س) فرا گرفته است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر