چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۵۹۲
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶

فکرشهر: نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر عملیاتی شدن مجوز‌های صادر شده در توسعه مراکز درمانی دشتستان گفت: تأمین تجهیزات و امکانات درمانی و تشخیصی و پزشک متخصص در اولویت قرار گرفته شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری در جمع عزاداران فاطمی در حسینیه، ولی عصر شبانکاره با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: فاطمه زهرا بهترین الگوی جامعه است و باید از مکتب تربیتی و اخلاقی این بانوی بزرگ اسلام استفاده شود.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین شیوه‌های تعلیم و تربیت شیوه الگویی است، افزود: جایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) بسیار بالاست. صداقت، مبارزه با ظلم، ترویج فرهنگ عفت، پاک‌دامنی راستگویی، توجه به تعلیم و تربیت از الگو‌های حضرت فاطمه زهرا (س) است که باید الگوبرداری شود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری رفتار و سبک زندگی رسول خدا (ص) و نوع معاشرت آن حضرت را برای جامعه الگوی حسنه دانست و با بیان اینکه الگو حسنه بودن دارای شرایطی است، عنوان کرد: هر کسی نمی‌تواند ادعا کند رسول خدا (ص) را اسوه خود قرار داده‌ام.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه (س) بر اساس اصالت‌ها و انتصاب به پیامبر اسلام (ص) و خدیجه کبری (س) و واقعیت‌های زندگی‌اش مکتب رفتاری و اخلاقی برای انسان‌ها ترسیم کرده است.

حسینی‌بوشهری تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان یک بانوی فاضله، عالمه و شخصیتی که در اوج عصمت و هم‌تراز با انبیاء الهی است.

نایب‌رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه شیعه واقعی دارای خصوصیاتی است، گفت: بنا بر فرمایشات صدیقه طاهره (س) در پاسخ به بانویی که از جانب همسرش برای اینکه آیا شوهرش شیعه واقعی است؛ می‌گوید به شوهرت بگو: اگر به باید‌های ما عمل می‌کنید و به نباید‌های ما نیز ترتیب اثر می‌دهید پس شیعه واقعی هستید.

حسینی‌بوشهری با بیان اینکه مردم شبانکاره به ولایتمداری، عشق به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و عزاداری و هیئات مذهبی شناخته شده‌اند خاطرنشان کرد: مردم خوب این منطقه در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور مداوم دارند.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بهره‌مندی از خدمات درمانی مناسب حق مردم شبانکاره است، گفت: مدیران باید به وعده‌ها و قول‌هایی که می‌دهند جامه عمل بپوشانند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه باید ساخت بیمارستان محلی در دشتستان به مرکز جامع سلامت تکلیف شود، گفت: دو مجوز برای توسعه مرکز درمانی در دشتستان صادر شده است که باید مجوز‌های صادر شده در توسعه مراکز درمانی دشتستان عملیاتی شود.

وی با تأکید بر تامین تجهیزات و امکانات درمانی و تشخیصی و پزشک متخصص اضافه کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر قول داده است که این دو مجوز محقق و عملیاتی شود، ولی با این وجود پیگیری لازم در سطح ملی و استانی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام پردل امام جمعه شبانکاره نیز مسائل مشکلات و پیشنهاد سازنده خود را در توسعه و عمران و آبادی بخش و شهر در زمینه بهداشت و درمان از جمله احداث درمانگاه تأمین اجتماعی و بیمارستان در شبانکاره عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر