پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۶۷۳
چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

فکرشهر: بخشدار شبانکاره گفت: مدیران شبانکاره به صورت میدانی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش فکرشهر، ابراهیم حسینی در نشست شورای اداری بخش شبانکاره به اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت پرداخت و اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و نهضت مردمی کاشت یک میلیارد درخت همه دستگاه‌ها می‌بایست پای کار باشند تا در این مسیر شاهد موفقیت‌های بیش از پیش این طرح باشیم.

به نوشته روابط عمومی بخشداری، وی اضافه کرد: فواید درخت به عنوان توسعه فضای سبز بر کسی پوشیده نیست از این رو باید سنت حسنه درختکاری و فرهنگ کاشت درخت در جامعه گسترش یابد.

بخشدار شبانکاره افزود: برای موفقیت در این پروژه ملی، باید فرهنگ سازی خصوصاً در مدارس و استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش صورت گیرد، همچنین همکاری همه بخش‌ها از جمله دولتی و خصوصی، صنایع و شرکت‌ها میسر است.

بخشدار شبانکاره در شورای اداری:۱۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی بخش شبانکاره زیر کشت نهال‌های سازگار با آب و هوای منطقه می‌رود + تصاویر

وی ادامه داد: مشارکت اقشار مختلف مردم، بسیجیان، گروه‌های مختلف اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد در اجرای موفق این طرح بسیار تأثیرگذار است، می‌بایست از ظرفیت سازمان‌ها، نهاد‌ها و ادارات در قالب تفاهم نامه، برای اجرای این طرح هم در مرحله کاشت و هم در مرحله نگهداری و مراقبت‌های بعدی استفاده کرد.

حسینی افزود: در همین راستا امسال با مشارکت بانک کشاورزی استان و منابع طبیعی قریب به ۱۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی بخش شبانکاره زیر کشت نهال‌های سازگار با آب و هوای منطقه می‌رود که از هر دو مجموعه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی به انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره و بیان کرد: همه دستگاه‌ها، نهاد‌ها و مؤسسات باید تمام امکانات و تجهیزات و نیرو‌های انسانی خود را تا پایان انتخابات در اختیار بخشداری قرار دهند و باید با ارائه خدمات به مردم زمینه حضور حداکثر در انتخابات تلاش کنند تا در ۱۱ اسفندماه انتخابات باشکوه، سالم و قانونمند و در بخش برگزار کنیم.

بخشدار شبانکاره در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات بخش بیان کرد: با رویکرد حل مشکلات بخش با دعوت از مدیران استانی به بخش و یا مراجعه بنده به مرکز استان به صورت جدی پیگیر موضوعات و مشکلات هستم و در این راه همراهی همه رؤسای ادارات و شورا‌های شهر و روستا‌ها و همچنین شهردار و دهیاران را می‌خواهم.

بخشدار شبانکاره در شورای اداری:۱۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی بخش شبانکاره زیر کشت نهال‌های سازگار با آب و هوای منطقه می‌رود + تصاویر

حسینی خطاب به رؤسای ادارات بیان کرد: فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند، زمان خدمت کوتاه و به سرعت سپری می‌شود و با تکریم مردم، حسن خلق، کار و تلاش شبانه روزی ماندگار می‌ماند.

بخشدار شبانکاره با تقدیر از حضور برخی از رؤسای ادارات که به صورت میدانی میان مردم حضور دارند گفت: مردم از دولت انقلابی انتظار کار جهادی دارند و شما با همین روحیه باید در کف میدان و در میان مردم برای درک بهتر مسائل حضور داشته باشید.

وی گفت: در همین راستا از رؤسای ادارات آب و فاضلاب، برق، کتابخانه عمومی به خاطر رضایت مردمی از عملکردشان و فرماندهی انتظامی بخش که به عنوان فرماندهی نمونه کشوری انتخاب شده بود تجلیل به عمل آمد و معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره که به بازنشستگی نائل شده بود از زحمات ایشان قدر دانی به عمل آمد.

در این نشست از الله کرم خواجه معاون دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات استانداری بوشهر به دلیل مبارزه با فساد و جلوگیری از حیف و میل و تضییع بیت المال در منطقه ویژه اقتصادی به عنوان شهروند وظیفه شناس و قانون مدار شبانکاره‌ای تجلیل شد.

بخشدار شبانکاره در شورای اداری:۱۰ هکتار از اراضی منابع طبیعی بخش شبانکاره زیر کشت نهال‌های سازگار با آب و هوای منطقه می‌رود + تصاویر

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر