جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سرپرست مدیریت امور اراضی استان بوشهر گفت: هزار و ۳۴۸ هکتار اراضی غیر ملی در کمیسیون رفع تداخلات استان بوشهر تثبیت شد...
کد خبر: ۲۰۰۲۸۹۷
چهارشنبه ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۰

فکرشهر: سرپرست مدیریت امور اراضی استان بوشهر گفت: هزار و ۳۴۸ هکتار اراضی غیر ملی در کمیسیون رفع تداخلات استان بوشهر تثبیت شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، احمد مشایخی اظهار داشت: پلاک‌های بابا مبارکی و گلدشت با مجموع مساحت شش هزار و ۱۳۰ هکتار هکتار مطرح و پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم گرفته شد.

وی افزود: با تصمیم اعضا کمیسیون هزار و ۳۴۸ هکتار اراضی غیر ملی و چهار هزار و ۷۲۸ هکتار اراضی ملی تثبیت شد که برای اصلاح سوابق و نقشه‌ها به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک استان ابلاغ خواهد شد.

مشایخی افزود: ۴۰ پرونده با مساحت ۵۹۵ هزار و ۵۴۰ مترمربع در کمیسیون تبصره یک ماده یک مطرح و با نظر اعضا تصمیمات لازم گرفته شد.

وی گفت: طرح‌های مورد درخواست برای تغییر کاربری شامل بز داشتی، پرورش شترمرغ، پرورش پرندگان زینتی، دامداری، توسعه تأسیسات، انبارداری و نگهداری مواد غذایی، گلخانه، بوم گردی، انبار کاشی و سرامیک و گوسفند داشتی است.

وی بیان کرد: از این مجموع با ۱۵ پرونده به مساحت ۷۵ هزار و ۳۲۹ مترمربع برای طرح‌های پرورش شترمرغ، بز داشتی، ساخت گلخانه، پرواربندی گوساله، دامداری، شترمرغ، بسته بندی خرما و تکثیر میگو موافقت شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر