پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۹۷۰
جمعه ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهرگفت: با تعاملی که با ۲ دستگاه جهاد کشاورزی و مسکن و شهرسازی استان بوشهر صورت گرفته در آینده نزدیک کتابخانه مرکزی استان کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر پورات در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: عفاف و حجاب موضوعی مهم در انقلاب اسلامی است که باید با اجرای برنامه‌های اثرگذار زمینه فرهنگ‌سازی این مؤلفه را نهادینه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه دولت سیزدهم از ابتدا تاکنون نگاهی ویژه به حوزه فرهنگ داشته است، بیان کرد: قطعاً تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، اما فعالیت‌های مؤثری در این حوزه انجام شده که جای تحسین دارد.

وی اظهار کرد: برنامه‌های تأثیرگذاری در بخش‌های مختلف جامعه انجام شده که نباید با سیاه‌نمایی و شیطنت اذعان عمومی را خدشه‌دار کرد.

پورات در ادامه به زمین کتابخانه مرکزی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: با تعاملی که با ۲ دستگاه جهاد کشاورزی و مسکن و شهرسازی استان صورت گرفته در آینده‌ای نزدیک شاهد کلنگ‌زنی این پروژه خواهیم بود.

وی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع انتخابات پرداخت و عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی در این حماسه سیاسی مردمی حضور خواهند داشت و با همکاری و هم‌اندیشی زمینه مشارکت حداکثری مردم را به ثبت می‌رسانیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر عنوان کرد: باید با استفاده از ظرفیت‌های موجود و انسجام برنامه‌ای در شأن و منزلت شهید حاج قاسم سلیمانی هم‌زمان با سالگرد آن عزیز برگزار شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر