پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۱۸۴
جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳

فکرشهر:امام جمعه خارگ گفت: انتظار می‌رود که تحقق مسؤولیت‌های اجتماعی صنایع در جزیره خارگ با جدیت دنبال شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ با تسلیت شهادت مظلومانه جمعی از زائران گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: دشمنان حربی جهان اسلام، ابتدا در دمشق سید رضی موسوی را ترور و شهید کردند بعد در بیروت لبنان نفر دوم حماس صالح العاروری را ترور کردند.

امام جمعه خارگ تصریح کرد: چهارشنبه در کرمان جنایت کردند و این زنجیره را ادامه دادند تا عادی انگاری کنند و در ناقوره یکی از فرماندهان حزب الله را شهید کردند و پنج شنبه اشغال گران آمریکایی در بغداد دو تن از فرماندهان نجباء را شهید کردند و در عملیات دریایی ۸ نفر یمنی را شهید کردند.

حجت الاسلام کارگر گفت: اینکه ریشه‌های این جنایت قطعاً عبری، عربی و غربی است در آن شکی وجود ندارد و مدل این عملیات تروریستی همان مدل مورد استفاده اسرائیلی و آمریکایی است.

وی خاطرنشان کرد: همان کسانی که در فرودگاه بغداد با عملیات تروریستی، مهمان مردم عراق یعنی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساندند قطعاً با مهمانان این شهید هم اینچنین برخورد کرده‌اند.

امام جمعه خارگ افزود: همانگونه که اعتماد به نیرو‌های امنیتی داریم و تشکر می‌کنیم، اما دو مطالبه هم داریم؛ در سطح بین‌المللی مردم از نیرو‌های مسلح و جبهه بین‌المللی مقاومت انتظار انتقام دارد و این انتقام در سطوح بین‌المللی باید اتفاق بیافتد.

وی ادامه داد: در سطح ملی، قوه قضائیه و پلیس فتا موظف هستند هرکسی مدافع شیطان بزرگ شد یا جنایت کاران را تطهیر کرد را محاکمه کند.

حجت الاسلام کارگر تاکید کرد: چرا اجازه می‌دهید عده‌ای انگشت شمار جامعه پزشکی، جامعه هنری، جامعه ورزشی و جامعه دانشگاهی را زیر سوال ببرند. مردم منتظر اقدام شجاعانه شما در برخورد با افراد نااهل هستند.

وی یادآور شد: از توجه به زیرساخت‌های آموزشی جزیره و کمک به اشتغال جوانان کمال تشکر داریم و انتظار است که این مسیر را ادامه بدهند و با توجه به امکاناتی که دارند کمک کننده به محیط پیرامونی در قالب مسولیت‌های اجتماعی باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر