پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۲۵۲۶
جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۲

فکرشهر:امام جمعه خارگ گفت: ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور توسط مقام معظم رهبری باید مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه‌های نماز جمعه جزیره خارگ با تسلیت ایام شهادت مظلومانه صدیقه طاهره زهرای مرضیه اظهار کرد: از همه عزیزانی که با برپایی موکب و هیأت و فضاسازی شهری تلاش کردند تا فرهنگ فاطمی زنده بماند تشکر ویژه می‌کنم.

وی افزود: شهادت مظلومانه جمعی از نیرو‌های فراجا را جامعه امنیت ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و برای شفای مجروحان حادثه از درگاه خداوند عافیت و شفای عاجل مسئلت داریم.

امام جمعه خارگ افزود: پشت پرده این حرکت‌ها جهان استکبار است که با ایجاد سازمان‌های بین‌المللی برای حاکمیت بر جهان تولید تروریست می‌کند و خود بر اساس قانون جنگل حق و تو دارد و هر جایی لازم باشد ظلم می‌کند و از ظالم پشتیبانی می‌کند.

وی تصریح کرد: نمونه اخیر در وتوی قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در غزه بود که ناکارآمدی و بی مصرفی نهاد‌های بین‌الملی را نشان داد و حق و تو تشدید نفرت جهانی را بر علیه آمریکا را دنبال خواهد داشت و آمریکایی‌ها با داشتن حق و تو نمی‌تواند جلوی حرکت مقاومت را بگیرد.

حجت الاسلام کارگر خاطر نشان کرد: ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه دریا محور توسط مقام معظم رهبری باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: در یک برداشت کلی از اندیشه رهبر انقلاب درباره دریا پنج محور اصلی اقتصادی، علم و فناوری، امنیتی، محیط زیستی و فرهنگی قابل رصد و تحلیل است، که در مجموع یک رویکرد حکمرانی دریایی را دنبال می‌کند.

امام جمعه خارگ خاطرنشان کرد: توجه با این مهم و استفاده از این ظرفیت می‌تواند بخش عظیمی از مسائل اقتصادی کشور را بهبود ببخشد به شرط آنکه ارز مملکت به دست انسان‌های سالم و توانمند سپرده شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر