پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»٫ با پیگیری های جمیری انجام شد:
فکرشهر: با پیگیری‌های عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر در مجلس در نشست با وزیر جهاد کشاورزی و وزارت نفت، هزینه ادامه روند ساخت اسکله صیادی خارگ محقق شد...
نویسنده : مصطفی منفرد
کد خبر: ۲۰۰۳۰۱۸
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۲
فکرشهر

 با پیگیری‌های عبدالکریم جمیری، نماینده مردم بوشهر در مجلس در نشست با وزیر جهاد کشاورزی و وزارت نفت، هزینه ادامه روند ساخت اسکله صیادی خارگ محقق شد.

به گزارش «فکرشهر»، موضوع ساخت بندر صیادی خارگ یکی از خواسته‌های دیرینه و البته به حق صیادان جزیره خارگ بوده و نبود زیر ساخت‌های استاندارد در حوزه شیلات، صیادان خارگ را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

این موضوع یکی از مطالبات جدی صیادان جزیره خارگ در سفرهای نظارتی نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم بود.

در همین راستا وزیر جهاد کشاورزی در نشستی که به درخواست عبدالکریم جمیری برگزار شد وعده داد تا برای حل این مشکل اعتباری تخصیص داده شود.

در ادامه پیگیری ها صورت گرفته، امروز نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم از جذب اعتبار ۳۰۰ میلیاردی برای توسعه و احداث اسکله صیادی خارگ از محل مسوولیت های اجتماعی نفت خبر داد.

اسکله صیادی جزیره خارگ از پروژه‌های ملی استان بوشهر است که از چند سال پیش کار عملیاتی ساخت آن به پیمانکار سپرده ولی عملیات اجرایی آن به علت کسری اعتبارات عمرانی دولت متوقف شد که با تامین این اعتبار می توان امیدوار بود عملیات اجرایی این پروژه دوباره از سرگرفته شود.

منبع: فکرشهر
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر