دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۲۲۲
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: باید دفاتر انجمن در این استان با طرح‌های نو زمینه انتقال این هنر را به آیندگان فراهم کند.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرحیم افروغ در نشست با اعضای انجمن موسیقی جزیره خارگ اظهار داشت: موسیقی از دیرباز در استان بوشهر به عنوان هنری فاخر بوده و این مهم نسل به نسل منتقل شده است.

وی افزود: انجمن موسیقی نقشی مهم در اعتلای موسیقی ایران‌زمین دارد که باید دفاتر انجمن در این راستا با طرح‌های نو زمینه انتقال این هنر را به آیندگان فراهم نماید.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: موسیقی استان به واسطه بی‌همتا بودن در کشور زبانزد می‌باشد و این نتایج فعالیت‌های ارزشمند انجمن و دفاتر استانی است.

مسئول نمایندگی دفتر انجمن موسیقی خارگ نیز گفت: خارگ در حوزه موسیقی از پتانسیل بالایی برخوردار است و هنرمندان همواره با عناوین مختلف در جشنواره‌های مختلف خوش درخشیده‌اند.

عباس حیدری گفت: این انجمن از بدو تأسیس تا به امروز سعی کرده ظرفیت‌های حوزه موسیقی را شناسایی و با پرورش به جامعه معرفی کند.

وی ضمن قدردانی از حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان جهت بازدید از دفتر انجمن، اظهار امیدواری کرد با حمایت و همکاری بتوانیم اهداف ترسیم شده در این حوزه را اجرا و در جامعه ترویج دهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر