پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۳۵۴
سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با توجه به برنامه راهبردی برای جذب سرمایه‌گذاران توانمند به مجتمع بندری نگین، همه ارکان اداره کل بنادر و دریانوردی استان موظف به تسهیل این فرایند شدند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، محمد شکیبی نسب اظهار داشت: با توجه به درخواست‌های متعدد سرمایه‌گذاری برای این مجتمع بندری، تمهیدات لازم برای سرعت بخشی به طرح‌های زیرساختی این مجتمع و بویژه بخش باقیمانده از مسیر دسترسی مجتمع بندری نگین اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: در بازدید صورت گرفته از کارخانه تامین کننده قطعات پل فلزی مسیر مجتمع بندری نگین در کرج، سرعت و پیشرفت آن مطلوب ارزیابی شده است.

شکیبی نسب ادامه داد: مجموع قطعات باقیمانده پل فلزی مسیر دسترسی مجتمع بندری در کارخانه در حال تولید بوده که از این شمار سه قطعه آن برای حمل به مقصد بندر بوشهر بارگیری شده و بارگیری بقیه قطعات نیز پس از اتمام رنگ‌آمیزی منتقل خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان افزود: با تکمیل مسیر ۴.۲ کیلومتری از پیمانکار طرح خواسته شده تا مرحله دوم مسیر (حدفاصل پل تا مجتمع بندری نگین) را هر چه زودتر عملیاتی کند، زیرا بهره‌برداری کامل این مسیر از نیاز‌های ضروری برای استقرار و فعالیت سرمایه‌گذاران توانمند است.

شکیبی نسب گفت: مجوز تامین برق، آب و فنس کشی این مجتمع بندری نیز نیز دریافت و اکنون فرایند دریافت سایر مجوز‌های آن در حال انجام است.

وی با تاکید بر ضرورت ساخت هر چه سریع‌تر زیرساخت‌های مجتمع بندری نگین اظهار داشت: این مجتمع یکی از قابلیت‌های مهم اشتغالزایی در استان است که در همین راستا به سرمایه‌گذاری زودبازده دراین محدوده توجه ویژه‌ای شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر