پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۶۴۷
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱

فکرشهر: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از برگزاری کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی در این استان خبر داد و گفت: بوشهر در بهمن ماه میزبان برگزاری کنگره ۱۸۷ شهید نهضت سوادآموزی کشور است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، علی موحدی در جلسه آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه طرح‌های مهمی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس استان بوشهر اجرایی شده است، اظهار داشت: در این راستا ۵۸۲ یادواره شهدای دانش‌آموز در مدارس استان بوشهر با محوریت دانش‌آموزان برگزار شده است.

وی تجلیل از خانواده معظم شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در طول ۸ سال دفاع مقدس ۱۱۱ معلم و ۴۷۱ دانش‌آموز استان بوشهر جان خود را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر برگزاری مراسم ایام فاطمیه را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این ایام ۳۵۰ مراسم همراه با تجلیل و تکریم از شهدای گمنام برای دانش‌آموزان در مدارس استان بوشهر برگزار شد.

موحدی شرکت بیش از ۷۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر در مراسم استقبال از شهدای گمنام را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: بوشهر بهمن ماه امسال میزبان برگزاری کنگره ملی شهدای نهضت سوادآموزی از سراسر کشور است.

وی با بیان اینکه کنگره ۱۸۷ شهید نهضت سوادآموزی کشور در بوشهر با حضور مقامات ملی و استانی برگزار می‌شود، گفت: رمز موفقیت ما این است که بتوانیم در مسیر شهدا، آرمان‌های امام راحل (ره) و مکتب حاج قاسم سلیمانی گام برداریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: ادامه راه مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی بهترین راهکار موفقیت در امر تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش و مقابله با آسیب‌های اجتماعی است.

موحدی با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور مکمل یادواره‌های شهدا هستند، تصریح کرد: دانش‌آموزان با حضور در مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس، با جانفشانی و ایثارگری‌های رزمندگان آشنا می‌شوند.

وی بیان کرد: تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر استان بوشهر به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند و اردوی راهیان نور دانش‌آموز پسر استان بوشهر از ۳۰ دی‌ماه آغاز می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر