پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پزشکی شهرستان تشریح کرد:
فکرشهر: «حمیدرضا شبانکاره فرد» ادامه داد: مکانیسم شدید حادثه منجر به مصدوم شدن ۹ نفر شده بود که...
کد خبر: ۲۰۰۳۸۸۷
سه‌شنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

فکرشهر: تصادف مرگبار دو خودرو در شامگاه سه شنبه ـ امروز ـ ۷ مصدوم و دو فوتی بر جای گذاشت.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهداشت و درمان دشتستان، رئیس اورژانس ۱۱۵ و فوریت‌های پزشکی شهرستان از تصادف شدید منجر به فوت در دشتستان خبر داد و گفت: حوالی ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه، سوم بهمن ماه، یک مورد تصادف بین خودرو سمند و پارس در محور دالکی کنارتخته به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد.

«حمیدرضا شبانکاره فرد» ادامه داد: مکانیسم شدید حادثه منجر به مصدوم شدن ۹ نفر شده بود که متاسفانه یک نفر به علت شدت جراحات در صحنه حادثه و یک نفر دیگر علی رغم تلاش‌های صورت گرفته در بیمارستان فوت کرد.

وی افزود: به دلیل شدت ضربات وارده به خودرو‌ها، چندین مصدوم امکان خروج از خودرو را نداشتند که با تلاش‌های بی وقفه پرسنل هلال احمر، عملیات رها سازی مصدومین صورت گرفت و مصدومین حادثه توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای قلعه سفید و کنارتخته و آمبولانس هلال احمر به بیمارستان شهید صادق گنجی منتقل شدند.

شبانکاره فرد همچنین، از مرکز پیام اورژانس جهت مدیریت مناسب صحنه حادثه و فراخوان آمبولانس‌های اعزامی و همچنین پرسنل اورژانس ۱۱۵ قلعه سفید کنارتخته و هلال احمر که در این عملیات سخت و نفس گیر تلاش وصف ناپذیری انجام دادند، تقدیر و تشکر ویژه کرد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۵
واقعا دست آقای شبانکاره رو بوسید که خیلی ها رو از مرگ حتمی یا نقص عضوی با درایت و صبر و اعتماد نجات داده. درود بر تو
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر