پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مدرسه فاطمیون روستای خلیفه در شهرستان دشتستان در متراژ ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در قالب ۱۲ کلاس افتتاح شد...
کد خبر: ۲۰۰۴۲۴۸
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مدرسه فاطمیون روستای خلیفه در شهرستان دشتستان در متراژ ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در قالب ۱۲ کلاس افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر پورات روز پنج شنبه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از مدرسه فاطمیون روستای خلیفه در شهرستان دشتستان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: این مدرسه طی قرارداد و تفاهم نامه سه جانبه بین سازمان ملی مهاجرت، کمیساری عالی سازمان ملل متحد و سازمان آموزش و پرورش احداث شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: این مدرسه در متراژ ۲ هزار و ۴۰۰ متر مربع در قالب ۱۲ کلاس توسط اداره کل نوسازی مدارس استان احداث شده است.

پورات بیان کرد: همچنین نمایشگاه عرضه محصولات و تولیدات اتباع و مهاجرین خارجی سراسر کشور با عنوان خدمت رشد شکوفایی به مدت سه روز در بوشهر در حال برگزاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: این نمایشگاه با هدف تبیین، چهار دهه حضور اتباع و مهاجرین خارجی در کشور و خدماتی که در زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی ایران که زمینه تعالی، رشد و شکوفایی آنان را فراهم داشته برپا شده است.

وی ادامه داد: از دیگر اهداف ما در برگزاری این نمایشگاه هدفمندسازی دستاورد‌ها و سرمایه‌های سرگردان اتباع خارجی و سرمایه گذاری آنان در کشور در جهت عرضه کالا و تولیدات اتباع و مهاجرین خارجی سراسر ایران بوده است.

پورات خاطرنشان کرد: استان بوشهر به عنوان استان پیشگام در عرصه باز نمودن پنجره‌ای جدید در عرصه‌های سرمایه گذاری اتباع و مهاجرین خارجی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در دهه مبارک فجر هزار و ۸۳۷ پروژه در سطح استان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد، اذعان کرد: این پروژه‌ها با تلاش استاندار بوشهر با اعتبار ۱۴۷ هزار میلیارد تومان افتتاح و اجرایی می‌شوند.

پورات خاطرنشان کرد: از هزار ۸۳۷ پروژه تعداد هزار و ۷۲۹ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری حدود ۱۶ هزار میلیارد تومان و ۱۰۸ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان در دهه مبارک فجر امسال در سطح استان افتتاح و کلنگ زنی خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر