پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۴۶۹۵
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۸

فکرشهر: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر گفت: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر (طرح شهید زین الدین) تا ۱۱ اسفندماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، اصغر جعفری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجوز جذب و بکارگیری جوانان مومن، نخبه، متخصص، انقلابی و تحول‌خواه تحت عنوان طرح شهید زین الدین در سال ۱۴۰۱ از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور به استانداران ابلاغ و اجرای طرح فوق در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: این طرح در راستای بیانات مقام معظم رهبری، مبنی بر جوان سازی دولت و تشکیل دولت جوان انقلابی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر تصربح کرد: همچنین نظر به دستورات موکد رئیس جمهور در خصوص تقویت اختیارات استان‌ها در جذب و بکارگیری نیروی انسانی و ساماندهی نیاز‌های واقعی دستگاه‌های اجرایی استان با رویکرد ارتقاء بهره‌وری منابع انسانی این طرح اجرایی می‌شود.

جعفری ادامه داد: همچنین ارائه خدمات مناسب به مردم و ایجاد بستر مناسب برای اجرایی شدن برنامه‌های توسعه متوازن استان ابلاغ شده و فرصت مناسبی برای خدمتگذاری موثرتر و بیشتر جوانان انقلابی و متعهد فراهم می‌کند.

معاون استاندار بوشهر گفت: بر اساس مجوز صادره سازمان اداری و استخدامی کشور این طرح شامل بکارگیری افراد در قالب قرارداد www.hrtc.ir کار معین، نخبگان و استخدام پیمانی است.

جعفری افزود: سهمیه‌های اختصاص یافته به استان با اولویت حوزه‌های پیشران، گلوگاه‌های فساد و برنامه‌های تحولی استان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا برنامه تحول استان با همکاری استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان تهیه و توسط معاونت هماهنگی، پیگیری‌های ویژه و خدمات مدیریت دفتر رییس جمهور مورد تایید قرار گرفته است.

جعفری عنوان کرد: استخدام پیمانی در طرح شهید زین‌الدین شامل بکارگیری افراد بومی واجد شرایط در جایگاه‌های اختصاصی دستگاه‌های اجرایی استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار بوشهر یادآور شد: ثبت نام آزمون استخدام پیمانی از ۱۱ بهمن ماه برای ۱۸ استان آغاز شده و در این مرحله تعداد ۶۷ سهمیه استخدامی به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: ادارات کل جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، حفاظت محیط زیست، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ورزش و جوانان برای جذب نیرو در قالب استخدام پیمانی اختصاص دارد.

جعفری تاکید کرد: متقاضیان می‌توانند ار ۱۱ بهمن ماه تا ۱۱ اسفندماه سال جاری با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی تصریح کرد: به منظور بهره‌مندی مردم استان از این فرصت ارزشمند که به همت دولت مردمی حضرت آیت الله رییسی و در راستای امیدآفرینی، تقویت روحیه و افزایش سطح رضایتمندی مردم و به ویژه جوانان عزیز فراهم شده، انتظار می‌رود واحد‌های روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و رسانه‌های استان نسبت به اطلاع رسانی عمومی اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر