پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
کد خبر: ۲۰۰۴۸۰۳
جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۰

فکرشهر: تنها ساعاتی پس از اعلام پلمپ دفتر کوروش کمپانی و متواری شدن مدیر این شرکت، تصاویر متعددی در فضای مجازی منتشر شده که نشان می‌دهد چهره‌های مشهوری به تبلیغ از این شرکت پرداخته‌اند. موجی از انتقادات روانه این چهره‌ها شده و حتی گروهی از مالباختگان صفحاتی را در فضای مجازی علیه این چهره‌ها را راه‌اندازی کرده‌اند.

به گزارش فکرشهر از خبرآنلاین، یکی از ورزشکارانی که به شدت از او انتقاد شده علیرضا بیرانوند است. بیرانوند پیشتر تصویری از خود در کنار مالک کوروش کمپانی منتشر کرده و نوشته بود: «داداش هر کی از طرف من اومد دست خالی ردش نکنی‌ها گفته باشم» بسیاری از کاربران نوشته‌اند به خاطر بیرانوند به کوروش کمپانی اعتماد کرده‌اند و حالا نمی‌دانند چه کار باید انجام دهند.

کدام سلبریتی‌ها گول کوروش کمپانی را خوردند؟+ اسامی، عکس و فیلم

اما بیرانوند تنها چهره با هواداران میلیونی نیست که کوروش کمپانی را تبلیغ کرده است. الهام حمیدی، الهام پاوه‌نژاد، مریم مومن، هادی ساعی، یوسف تیموری، محسن ابراهیم‌زاده، اکبر عبدی، منوچهر هادی، خواهران منصوریان، یوسف صیادی، رضا شفیعی‌جم، سید جواد هاشمی و حتی سردار کمالی از دیگر چهره‌های تبلیغ‌کننده این شرکت هستند که تصویر ثبت شده از برخی از آن‌ها در کوروش کمپانی در حال دست به دست شدن است.

کدام سلبریتی‌ها گول کوروش کمپانی را خوردند؟+ اسامی، عکس و فیلم

مالباختگان این پرونده با فعالیت خود در فضای مجازی سعی می‌کنند این چهره‌ها را وادار به توضیح کنند و تا به این لحظه الهام حمیدی تنها چهره‌ای است که به موضوع همکاری‌اش با کوروش کمپانی واکنش نشان داده است. الهام حمیدی در صفحه اینستاگرامش نوشته است: «بابت اتفاق پیش آمده بسیار متاسفم و من هم مثل شما فریب خوردم. قبل از معرفی این شرکت توسط مدیربرنامه و دوستانم به صورت حضوری تحقیقاتی انجام شد بابت احراز هویت، سلامت کالا و تحویل به موقع به مشتریان که در اون تایم همه چیز بدون مشکل انجام می‌شد و مدارک کتبی هم برای ما ارسال کردند. متأسفانه در حال حاضر این اتفاق ناراحت‌کننده به وجود آمده. بنده به همراه وکیل خودم پیگیر این موضوع هستیم و تا انتها کنار شما عزیزان حضور داریم».

اسامی به نقل از پارسینه عبارتند از:

احمد ایراندوست. شاهین صمدپور. امین فردین. رضا بوقی. اکبرعبدی. امیر علی اکبری. فاطمه گودرزی. دنیا جهانبخت. معین فرجی. خواهران منصوریان. بهرنگ علوی. مرتضی پورعلی گنجی. محسن ابراهیم زاده. هادی ساعی. کنعانی زادگان. الهام پاوه نژاد. حمید لولایی. منوچهر هادی. محسن ایزی. مهسا کیانپور. الهام حمیدی. نیلوفر بهبودی. یوسف تیموری. حسن ریوندی. محمد عمری. رضا شفیعی جم. سیدجوادهاشمی. هادی چوپان. نیوشا ضیغمی. علیرضا بیرانوند. محمد معماریان. مائده علیزاده. آرش رضاوند. متین ستوده. احلام.

تعداد بازدید : 32
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر