چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۵۰۶
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰

فکرشهر: امام جمعه دیر گفت: مسؤولان در سطح کلان و استانی به مشکلات کتابخانه‌ها رسیدگی کنند و به کتابداران بیشتر بها دهند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی در بازدید از کتابخانه عمومی مدام دیری با تبریک بیستمین سال تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی و تقدیر از زحمات مسئولان کتابخانه‌ها و کتابداران، اظهار داشت: نهاد کتابخانه‌های عمومی یکی از مراکز بسیار مهم و تأثیرگذار فرهنگی است.

امام جمعه دیر افزود: این فضا‌هایی که محل رشد، بالندگی، معرفت‌افزایی، بصیرت‌افزایی، ارتقا سطح سواد و معلومات جامعه است، باید در حدی باشد که برای کسانی که اهل کتاب‌خوانی هستند، جذابیت داشته باشد.

وی بیان کرد: امیدواریم با کمک همه مسئولان و خیرین شاهد بیشترین بها و دید مثبت به این مراکز فرهنگی چه از جهت اینکه کتاب‌های مفید و تأثیرگذار در دسترس مردم و نسل جوان قرار گیرد و چه از نظر فضای مطالعه باشیم.

حسینی با بیان اینکه کتابداران مانند کتاب مظلوم هستند و صدایشان به جایی نمی‌رسد، تاکید کرد: رویکرد مسئولان در سطح کلان و استانی نسبت به کسانی که در نهاد کتابخانه‌ها تأثیرگذار و تلاش‌گر هستند بهتر شود و این عزیزان در جایگاه خودشان قرار گیرند.

امام جمعه دیر ابراز کرد: امیدواریم ما هم بتوانیم به سهم خود این نقش را ایفا کنیم و در راستای حمایت از این نهاد تأثیرگذار فرهنگی قدمی برداریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر