يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۵۲۲
جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵

فکرشهر: مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با اشاره به نقش مهم جوانان و نوجوانان در برنامه‌های این مجموعه گفت: ۲۰ هزار جوان مسجدی در ۵۰۰ کانون فرهنگی هنر مساجد استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام جابر آزور در گفت وگو با تسنیم، با گرامیداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از برگزاری گردهمایی گرامیداشت ۱۸ اسفندماه سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این گردهمایی که با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، آیت‌الله صفایی‌بوشهری در زمینه نقش مهم حضور جوانان و نوجوانان در مساجد تأکید کردند و مساجد را برای این قشر کلاس درس، صحنه رزم، کلاس دین، سیاست و درس رزمندگی با دشمنان دین اعلام کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان بوشهر از اجرای طرح ملی «مسجد پایگاه قرآن» در مساجد این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح با رویکرد توسعه و تقویت فرهنگ قرآنی در بین آحاد مردم جامعه به‌ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار شده است.

وی اضافه کرد: اجرای طرح ملی «مسجد، پایگاه قرآن» مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر احیای جلسات سنتی قرآن کریم در مساجد و تبدیل مساجد به پایگاه‌های قرآن است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر فعالیت ۲۰ هزار جوان مسجدی در ۵۰۰ کانون فرهنگی هنر مساجد استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: رونق مسجد به حضور جماعت و حضور مردم بازخورد فعالیت‌های فرهنگی هنری ارکان مسجد است.

وی اضافه کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در راستای اجرای برنامه‌های مذهبی، فرهنگی و هنری با محوریت مساجد تلاش بسیاری می‌کنند.

آزور، تجلیل از ائمه جماعات و مدیران فعال کانون‌های مساجد و رونمایی از سامانه مسجد پایگاه قرآن و برگزیدگان رویداد ملی بچه‌های مسجد را از دیگر برنامه‌ها دانست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر