پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با حفر ۶ حلقه و کف شکنی چهار حلقه چاه، ۸۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهرستان دشتستان افزوده می‌شود...
کد خبر: ۲۰۰۵۵۹۲
يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با حفر ۶ حلقه و کف شکنی چهار حلقه چاه، ۸۰ لیتر در ثانیه به ظرفیت تامین آب شهرستان دشتستان افزوده می‌شود.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی آبفا، ابوالحسن عالی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مناطق مختلف استان بوشهر تمهیداتی پیش بینی شده تا وضعیت تامین آب مناطق مختلف شهری و روستایی در آستانه تابستان به وضعیت مطلوبی برسد.

وی افزود: در همین راستا پس از ارزیابی‌ها تصمیم بر این شد تا در مناطق مستعد شهرستان دشتستان با حفر کف شکنی و تجهیز ۱۰ به ظرفیت تامین آب شرب مشترکان افزوده شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: با توجه به اهمیت این طرح در تامین آب مشترکان تلاش می‌شود تا این تعداد چاه در کمترین زمان ممکن وارد مدار بهره برداری شود.

عالی ادامه داد: در شهرستان دشتستان در قالب طرح جهاد آبرسانی روستایی نیز اقدامات متعددی اجرایی شده که از جمله آن‌ها می‌توان به نوسازی شبکه و احداث مخزن ذخیره آب اشاره کرد.

وی گفت: شهرستان دشتستان از حیث تامین آب شرب در سالیانی نه چندان دور با تنش آبی بسیار بالایی مواجه بود که با تلاش‌های انجام شده تا حدود زیادی از وضعیت بحرانی خارج شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: برای بهبود این وضعیت و تامین آب پایدار مشترکان همچنان برنامه‌ها و طرح‌هایی در دست اجرا است که نسبت به اتمام آن‌ها تا پیش از تابستان اهتمام جدی داریم.

عالی ادامه داد: به موازات اقدام‌های انجام شده انتظار است مردم فهیم و نجیب شهرستان دشتستان نیز نسبت به مقوله کم آبی به مصرف بهینه آب شرب توجه لازم را داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر