چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۶۹۴
پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۷

فکرشهر: به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، مسؤولان شبانکاره با خانواده چند شهید در این بخش دیدار کردند.

به گزارش فکرشهر از مهر، همزمان با هفته بزرگداشت مقام شامخ شهید، ابراهیم حسینی بخشدار شبانکاره، حجت الاسلام محمد پردل امام جمعه شبانکاره و جمعی از مسؤولان بخش با حضور در منزل شهیدان والامقام «شادمان در روستای بویری، خواجه در روستای چاهدول، لایپه‌ای در روستای لایپه، دیوکس در روستای سمعیا» با مادر، پدر و خانواده این شهدا دیدار و گفتگو کردند و به ذکر خاطرات و گزیده‌ای از وصایای شهیدان والامقام پرداخته شد و حاضران نام و یاد شهیدان بزرگوار را با نثار فاتحه و صلوات گرامی داشتند.

بخشدار شبانکاره، سه شنبه شب در این دیدارها، دیدار با خانواده شهدا را موجب افتخار و توفیق بزرگ قلمداد کرد که نصیب خدمتگزاران نظام شده است.

ابراهیم حسینی بیان کرد: ۲۲ اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهدا است و این فرصت در دیدار با خانواده معظم شهدا محقق می‌شود، فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

وی گفت: وظیفه همه ما زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی است و نباید فراموش کرد ایثارگری شهیدان و خانواده‌های آن‌ها است که امروز در این امنیت و آسایش زندگی می‌کنیم.

در ادامه این دیدار با اهدای لوح تقدیر به مناسبت روز بزرگداشت شهدا از صبر، ایستادگی و مقاومت خانواده شهدا بویژه مادر و پدر بزرگوار این شهیدان تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین به همین مناسبت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بخشدار شبانکاره و مسؤولیا بخش و با همکاری اداره منابع طبیعی و دهیاری روستای بویری در بوستان روستا حضور یافتند و به تعداد شهیدان والامقام بخش شبانکاره نهال غرس کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر