دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۵۷۵۹
شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۴

فکرشهر: امام جمعه شبانکاره گفت: اعضای شورا باید مسائل و مشکلات را بررسی کنند، اولویت‌بندی نمایند و شهردار را با مصوبات پای کار بیاورند مردم گلایه‌هایی داشتند و دارند بعضاً گلایه‌های به حقی هم هست کمبود‌هایی هم وجود دارد قابل انکار نیست با همفکری و همراهی مشکلات مردم عزیز حل و فصل شود.

به گزارش فکرشهر از فارس، حجت‌الاسلام «محمد پُردل» امام جمعه شبانکاره ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: ماه مبارک رمضان است و عید نوروز و مردم هم علاقه‌مند به تفریح و دید و بازدید و استفاده از طبیعت و مسافرت هستند، اما ما به عنوان یک مسلمان باید حرمت ماه خدا را حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه روزه‌خواری در ملع عام حرام است، افزود: اگر کسی نمی‌تواند روزه بگیرد یا مسافر است، خوردن و آشامیدنش در خفا و دور از چشم مردم باشد.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه امام زمان (عج)، مبدأ و مقصد شهر الله است، گفت: ماه مبارک رمضان، ماه اُنس و مؤانست با قرآن است؛ اما این اُنس تنها شامل قرآن مکتوب نیست، بلکه قرآن ناطق یعنی وجود نازنین و مبارک امام زمان عجل الله فرجه الشریف را هم شامل می‌شود؛ بنابراین این ماه مبارک، نورانی و باعظمت، ماه انس با امام زمان عجل الله فرجه الشریف هم هست چرا که وجود مبارک آن حضرت، به عنوان سفره‌دار این ماه عزیز، مبدأ و مقصد شهر الله است.

وی عنوان کرد: دومین سالگرد و اولین یادواره شهید نیما جمالی با شکوه خاصی برگزار شد. از همه دست‌اندرکاران و مردم عزیز و خونگرم شبانکاره در این یادواره و سالگرد که تسلی خاطر خانواده این شهید عزیز شدید تشکر و قدردانی می‌کنم.

پُردل، با اشاره به اینکه وضعیت زنان باردار غزه بخشی از جنایت صهیونیست‌ها است، افزود: زنان باردار در غزه غیر از تجربه آوارگی و قحطی به‌دلیل نابودی کامل زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی با مشکلات متعدد دیگری همچون عدم وجود امکانات مناسب استریل برای وضع حمل روبه رو هستند.

امام جمعه شبانکاره تصریح کرد: بیشتر زنان باردار به‌دلیل استرس و اضطراب دچار سقط جنین می‌شوند؛ در عین حال، امکانات پزشکی برای زایمان ایمن در سیستم مراقبت‌های بهداشتی غزه به سرعت در حال کاهش است.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه وضعیت تصاویر مبارک شهدا در بلوار خلیج فارس زیبنده شهر شبانکاره نیست، گفت: در سال آینده همه مسوولین در کنار هم جهت حل مشکلات، نیاز‌ها و کمبود‌های منطقه و مردم تلاش کنید. شورای اسلامی شهر با هم وحدت داشته باشید و همبستگی داشته باشید و همفکری بکنید.

وی ادامه داد: اعضای شورا باید مسائل و مشکلات را بررسی کنند، اولویت‌بندی نمایند و شهردار را با مصوبات پای کار بیاورند
مردم گلایه‌هایی داشتند و دارند بعضاً گلایه‌های به حقی هم هست کمبود‌هایی هم وجود دارد قابل انکار نیست با همفکری و همراهی مشکلات مردم عزیز حل و فصل شود. ما همین مردم را داریم مردم شورا انتخاب کردند تا مشکلاتشان حل بشود.

امام جمعه شبانکاره با تاکید بر اینکه مشکل پمپ گاز باید مرتفع شود، بیان کرد: در این ایام عید مسافر و گردشگر وارد منطقه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهدای عزیز چشم و چراغ ملت و مملکت و منطقه آبروی منطقه هستند، افزود: شورای شهر و بخش و دهیاران با هم هماهنگی کنند با همکاری همدیگر هر دهیار شهدای روستای خود را و شهردار هم تصاویر شهدای شهر را آماده کنند و آن‌ها را در بلوار خلیج فارس نصب کنند تا همه ببینند و بدانند که این منطقه یک منطقه ولایتمدار و شهیدپرور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر