دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: مقامات اسرائیلی در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز مدعی شدند که ایران در حملات امروز خود ۳۳۱ پهپاد، موشک کروز و موشک زمین به زمین استفاده کرده است. روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی مدعی شد: ایران ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به سمت اسرائیل شلیک کرده است...
کد خبر: ۲۰۰۶۳۵۱
يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: مقامات اسرائیلی در گفتگو با روزنامه نیویورک تایمز مدعی شدند که ایران در حملات امروز خود ۳۳۱ پهپاد، موشک کروز و موشک زمین به زمین استفاده کرده است.

به گزارش فکرشهر از فارس، روزنامه نیویورک تایمز به نقل از مقامات اسرائیلی مدعی شد: ایران ۱۸۵ پهپاد، ۳۶ موشک کروز و ۱۱۰ موشک زمین به زمین به سمت اسرائیل شلیک کرده است.

مقامات اسرائیلی همچنین مدعی شدند که عمده پهپاد‌ها و موشک‌ها از خاک ایران و تعداد معدودی نیز از خاک عراق و یمن شلیک شده‌اند.

در این میان نشریه اکونومیست در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به رژیم اسرائیل، نوشت که مقامات امنیتی این رژیم انتظار این پاسخ را نداشتند.

این نشریه نوشت: «پس از حمله دمشق، مقامات امنیتی اسرائیل معتقد بودند که ایران مقابله به مثل نخواهد کرد و اکنون به نظر می‌رسد که این ارزیابی اشتباه بوده است».

ساعتی پیش نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت: حمله‌ای که ایران آغاز کرده، بزرگتر از سطح پیش بینی ما است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر