جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۵۲۹
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۸

فکرشهر: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در یک سال گذشته به طرح فاضلاب گناوه ۱۵۰ و دیلم ۹۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص پیدا کرده است.

به‌گزارش فکرشهر از روابط عمومی، ابوالحسن عالی بیان کرد: تاسیسات فاضلاب شهر گناوه که در زمان حاضر ۹۲ درصد پیشرفت دارد، برای تکمیل آن در انتهای سال ۱۴۰۲ انتخاب پیمانکار جهت ساخت ایستگاه پمپاژ کوی شهید مطهری صورت گرفته است.

وی افزود: این طرح به عنوان یکی از بخش‌های اصلی باقی‌مانده از تاسیسات فاضلاب گناوه در حال تجهیز کارگاه است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: پیشرفت فیزیکی تاسیسات فاضلاب شهر دیلم نیز طرح تا پایان سال ۱۴۰۲، به حدود ۹۰ در صد رسیده است.

وی اضافه کرد: طرح‌های فعال برای تکمیل تاسیسات فاضلاب دیلم اکنون طرح ساخت ایستگاه پمپاژ شماره ۷ و ۸ درکوی فرهنگیان است که با پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ درصد در حال اجرا است.

عالی یادآور شد: در انتهای سال ۱۴۰۲ انتخاب پیمانکار برای ساخت ۶ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر دیلم صورت گرفته که در حال تحویل زمین و تجهیز کارگاه برای شروع عملیات اجرایی قرار دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار، انتظار می‌رود پرونده طرح‌های در حال ساخت شبکه فاضلاب شهر‌های گناوه و دیلم در سال جاری بسته شود.

وی تاکید کرد: اجرای شبکه فاضلاب شهر‌های ساحلی استان بوشهر از اولویت‌های مسئولان استان است که در این زمینه تا کنون مطالعات ارزشمندی صورت گرفته و اجرایی شده است.

عالی گفت: فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر نیز به عنوان یکی از طرح‌های شاخص دولت سیزدهم در استان با روند بسیار خوبی در حال اجرا است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر