جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۶۵۴۵
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۵

فکرشهر: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با همت و تلاش دولت سیزدهم و با ساخت خط انتقال ۳۴ کیلومتری مجتمع آبرسانی ارم دهرود آب سد شهدای تنگ ارم به شهر تنگ ارم و روستا‌های انتهایی بخش ارم روستا‌های دهرود علیا و سفلی رسید.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی آبفا، «ابوالحسن عالی» اظهار داشت: مجتمع آبرسانی ارم دهرود شهر تنگ ارم و ۶ روستا ۳ هزار و ۵۰۰ خانوار بخش ارم را تحت پوشش قرار می‌دهد که در حال حاضر انشعاب شهر تنگ ارم و ۲ روستا به این خط متصل شده است.

وی عنوان کرد: خط انتقال این مجتمع در مدت ۶ سال و با ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار ساخته شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی ارم دهرود به طول حدود ۳۴ کیلومتر و به قطر ۱۹۰ تا ۳۵۵ میلیمتر یکی از طرح‌های شاخص این شرکت در دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

عالی اظهار داشت: منبع تامین آب این مجتمع سد شهدای تنگ ارم بوده که خط انتقال آن از محل طرح‌های جهاد آبرسانی ساخته شده است.

وی افزود: با اتصال شبکه آب آشامیدنی چهار روستای باقیمانده وضعیت تامین آب شهر و روستا‌های بخش ارم شاهد تحولی چشمگیر می‌شود.

عالی یادآور شد: در استان بوشهر طرح‌های متعددی با هدف عبور موفق از پیک بار تابستان اجرایی شده که پیش بینی شده تا قبل از تابستان به افتتاح برسند.

وی اظهار داشت: با توجه به کاهش شدید بارش‌های جوی استان بوشهر در ماه‌های گذشته انتظار است هم استانی با درکی راهبردی از این شرایط نسبت به مصرف بهینه آب اهتمام جدی داشته باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر