شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ ساعاتی پیش در برازجان رخ داد:
فکرشهر: ساعاتی پیش اهالی خیابان شهید دستغیب برازجان ( خیابان بهداشت قدیم ) در اعتراض به تجمع فاضلاب در محل و وجود آلودگی و لجن، خیابان را بستند.به گزارش فکرشهر، آخر خیابان بهداشت که...
کد خبر: ۲۰۲۸
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹

فکرشهر: ساعاتی پیش اهالی خیابان شهید دستغیب برازجان ( خیابان بهداشت قدیم ) در اعتراض به تجمع فاضلاب در محل و وجود آلودگی و لجن، خیابان را بستند.

به گزارش فکرشهر، آخر خیابان بهداشت که در انتهای محله ی حسین آباد قرار دارد و طبق نقشه ی شهر قرار بوده به محله ی علی آباد وصل شود، با گذشت مدت ها هنوز ساماندهی نشده و تجمع خاک و نخاله باعث شده فاضلاب و آب های جاری در کوچه جمع  و لجن متعفن ایجاد شود.

همین امر باعث گردید مردم این محله با ریختن سنگ در کوچه و قرار دادن یک لودر در وسط  محل، جلوی عبور و مرور را گرفته و به اوضاع اعتراض کنند؛ آنان رسیدگی مسئولین شهرداری و شورا به این امر را خواستار شدند.

یکی از مردم محل در گفت و گو با فکرشهر اظهار داشت: مدت هاست که این وضعیت در کوچه ی ما وجود دارد و هیچ کس هم به آن رسیدگی نمی کند.

 وی ادامه داد:  تجمع فاضلاب، لجن، بوی بد و انواع بیماری که در اثر این مشکلات پیش می آید مردم را کلافه کرده و ما مجبور شدیم برای ساماندهی محل زندگی و رسیدگی مسئولین به کوچه مان، به این اقدام دست بزنیم.

در اثر این اعتراض مردم، رسول استادزاده به نمایندگی از شهرداری و مرتضی نیکجو از سوی شورای شهر برازجان در محل حاضر شدند و قول دادند در اولین ساعات فردا ( طبق وعده ی نیکجو، ساعت 7 صبح فردا چهارشنبه 17 اردیبهشت 93) با گرفتن لودر از اداره ی آب، کوچه را تسطیح کرده و محل تجمع فاضلاب ها را پر نمایند.

مردم محل بعد از شنیدن قول های این دو مسئول، سنگ ها را جمع کردند و منتظرند تا مسئولین به وعده هایشان عمل نمایند.

به گزارش فکرشهر، تجمع فاضلاب در محلات و مناطق قدیمی برازجان به یکی از معضلات اصلی این شهر تبدیل شده و در حالی که بودجه های فراوانی برای شبکه ی فاضلاب برخی شهرهای استان از جمله بوشهر صرف شده و خواهد شد، کسی به این مناطق برازجان و رفع مشکلات مردم توجهی نمی کند.

 

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر