شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: منتخب مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان گفت: مجمعی قوی و توانمند از نمایندگان استان با هماهنگی، هم‌فکری، همدلی و مودت برای رفع مسائل و مشکلات استان و منطقه ایجاد خواهیم کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، سید کمال‌الدین شهریاری صبح امروز در جمع مردم شهرهای شنبه، بادوله و روستاهای بن بید، چارک و میانخره شهرستان دشتی استان بوشهر ضمن تجلیل از رشادت‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان، بسیجیان را دلاوران، غیور مردان و سلحشورانی عنوان کرد که با نثار خون خود نهال انقلاب را آبیاری و از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.
کد خبر: ۲۰۷۸۵
پنجشنبه ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۴

فکرشهر: منتخب مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان گفت: مجمعی قوی و توانمند از نمایندگان استان با هماهنگی، هم‌فکری، همدلی و مودت برای رفع مسائل و مشکلات استان و منطقه ایجاد خواهیم کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، سید کمال‌الدین شهریاری صبح امروز در جمع مردم شهرهای شنبه، بادوله و روستاهای بن بید، چارک و میانخره شهرستان دشتی استان بوشهر ضمن تجلیل از رشادت‌های شهدا، آزادگان، جانبازان و رزمندگان، بسیجیان را دلاوران، غیور مردان و سلحشورانی عنوان کرد که با نثار خون خود نهال انقلاب را آبیاری و از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند.

\n\n

منتخب مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: شوکت، قدرت، عزت و نصرت از ید قدرت خداست.

\n\n

وی ادامه داد: پیروزی شما مردم دلیر شهرستان‌های دشتی و تنگستان در حماسه باشکوه 7 اسفند در کنار جمعیت میلیونی مردم مسلمان میهن اسلامی که به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای در پای صندوق‌های رأی با حضور یکپارچه خود دشمنان انقلاب و نظام را مأیوس کردید تبریک عرض می‌کنم.

\n\n

شهریاری خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه مردم دشتی و تنگستان در پای صندوق‌های رأی به‌عنوان برگ زرینی از تاریخ انقلاب و نظام ثبت شد و شما مردم بزرگ یک‌بار دیگر ثابت کردید که پشت سر رهبر معظم انقلاب و تحت فرمان‌ ایشان همواره آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستید.

\n\n

منتخب مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان یادآور شد: از شما مردم عزیز، ولایتمدار، شریف و هوشمند دشتی و تنگستان که با رأی بالای خود رکوردی بی‌سابقه در انتخابات ادوار مجلس شورای اسلامی در هر چهار حوزه استان بوشهر به نام خودتان ثبت کردید تشکر می‌کنم.

\n\n

شهریاری افزود: این حسن اعتماد به حقیر و رأی بالای شما به این خدمتگزار کوچک نشانه‌ای از لطف و محبت شما و نعمتی است که خداوند به‌وسیله شما نسبت به این حقیر ارزانی داشته است امیدوارم بتوانم قدردان و شکرگزار این نعمت بزرگ باشم.

\n\n

وی افزود: حق نمایندگی یعنی شناخت وظیفه نمایندگی و عمل به تکلیف و وظیفه نمایندگی و شما مردم بارأی بالایی که به خدمتگزار کوچک دادید بار سنگین و تکلیف بسیار خطیری را به دوش این حقیر نهادید و اگر به‌جای 54 هزار و 400 رأی 44 هزار 400 رأی من برده بودم بارم سبک‌تر بود و اگر 34 هزار و 400 رأی اخذ کرده بودم بازهم سبک‌بال‌تر بودم اما 54 هزار و 400 رأی مردم رکورد بی‌سابقه در استان بوشهر سنگینی مسئولیت من را دوچندان کرده است.

\n\n

منتخب مردم دشتی و تنگستان تأکید کرد: رأی بالای شما مردم قدرت، اعتبار و انگیزه مضاعف به بنده داده که در مجلس بیش از یک نماینده دشتی و تنگستان بتوانم که در خدمت نظام، رهبر معظم انقلاب، استان بوشهر و مردم سلحشور دشتی و تنگستان باشم.

\n\n

وی ادامه داد: امیدوار هستم که قدر این محبت و لطف شما مردم را بدانم و بتوانم در مجلس شورای اسلامی خدمتگزاری صادق برای خدمت به شما مردم شریف، عزیز و بزرگ باشم.

\n\n

شهریاری گفت: از همه برادران و خواهرانی که در ستادهای انتخاباتی برای به وجود آوردن یک فضای بانشاط، رقابتی و سالم و دعوت هر چه بیشتر مردم به‌پای صندوق‌های رأی تلاش و ستادهای بنده را مدیریت کردند تشکر می‌کنم.

\n\n

منتخب مردم دشتی و تنگستان خاطرنشان کرد: از همه‌کسانی که در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند چه آن‌هایی که به حقیر رأی دادند و چه آن‌هایی که به کاندیداهای محترم دیگر رأی دادند قدردانی می‌کنم که با حضور خود این آرای بالا را به صندوق‌ها ریختند و باعث گرمی، شورونشاط انتخابات شدند.

\n\n

وی افزود: از همه کاندیداهایی که ثبت‌نام کردند چه آن‌هایی که در خلال تبلیغات نسبت به بنده اظهار محبت کردند و منت گذاشتند و انصراف دادند و صحنه را برای رقابتی جدی‌تر خالی کردند تشکر می‌کنم.

\n\n

شهریاری گفت: خدمت سه نماینده منتخب استان بوشهر شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم- دشتستان- دیر، کنگان، جم و ریز و عسلویه تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم هستم بتوانم در خدمت این سه نماینده عزیز مجمعی از نمایندگان استان بوشهر برای پیگیری مسائل مختلف استان و حوزه‌های انتخابیه تشکیل داده و یک مجمع قوی و توانمند با هماهنگی، هم‌فکری، هم‌دلی و مودت برای رفع مسائل و مشکلات استان و منطقه ایجاد کنیم.

\n\n

وی افزود: از همان روزی که انتخابات اعلام نتیجه شد سعی کردم در تهران با رایزنی‌ها، جلسات خصوصی، عمومی و دیدارهایی با مسئولین دولتی، فراکسیون‌های سیاسی، ریاست مجلس شورای اسلامی و بعضی از مسئولین استانی برگزار کنم.

\n\n

منتخب مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان گفت: به‌زودی دفتر ارتباط مردم در مرکز حوزه انتخابیه و شهرستان تنگستان استقرار پیدا می‌کند و از همه عزیزانی که قبل از برگزاری انتخابات حمایت، مساعدت و کمک کردند تا این انتخابات به نحو احسن انجام شود دعوت می‌کنم که در ادامه ما را یاری رسانند.

\n\n

وی افزود: کمیته‌های فنی و تخصصی در دو شهرستان تشکیل خواهیم داد و توسط دفتر یک فرم طراحی و از طریق شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به تمام شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه ارسال می‌شود که به‌عنوان شناسنامه شهر و روستا تهیه و مسائل، مشکلات، نیازها و نواقص به ترتیب اولویت ذکر و توسط دفاتر جمع‌آوری و کمیته‌های فنی و تخصصی مسائل و مشکلات را استخراج و دسته‌بندی خواهند کرد.

\n\n

شهریاری تأکید کرد: مسائل و مشکلات بخش کشاورزی، اشتغال، امور زیربنایی، صنعت، معدن، شیلات، آبزی، زنان، جوانان، ورزش، صید، صیادی و صفاری، تجارت و... را مستند و به‌صورت فنی و تخصصی در مرکز پیگیری خواهم کرد.

\n\n

وی اضافه کرد: با وزرا باید با زبان خودشان صحبت کرد معمولاً آن‌ها زبان‌های تخصصی، فنی، قانونی و مستند دارند و ما هم الحمدالله با این زبان آشنا هستیم و با کمک کمیته‌های فنی و اتاق فکر مسائل و مشکلات را دنبال می‌کنیم و امیدواریم در این چهار سال در حد ظرفیت و توان دولت، امکانات، منابع و بودجه بخشی از مسائل و مشکلات مهم منطقه را مرتفع کنیم و در این راستا به دعای خیر مردم نیازمند هستم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر