يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتستان از اسکان 95 هزار گردشگر نوروزی در دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، ارسلان زارع با تبریک سال جدید اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده که همه مردم و مسئولان موظف هستند در راستای تحقق منویات معظم‌له اهتمام ورزند و زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند.\n\nوی افزود: دشتستان دارای پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی است و مسئولان این شهرستان از ابتدای سال جاری در راستای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی گام برداشته‌اند و امیدواریم در این مسیر به اهداف و نتایج مورد نظر دست پیدا کنیم.
کد خبر: ۲۰۸۴۸
يکشنبه ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان از اسکان 95 هزار گردشگر نوروزی در دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، ارسلان زارع با تبریک سال جدید اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده که همه مردم و مسئولان موظف هستند در راستای تحقق منویات معظم‌له اهتمام ورزند و زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند.

\n\n

وی افزود: دشتستان دارای پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی است و مسئولان این شهرستان از ابتدای سال جاری در راستای عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی گام برداشته‌اند و امیدواریم در این مسیر به اهداف و نتایج مورد نظر دست پیدا کنیم.

\n\n

فرماندار دشتستان با اشاره به حضور گسترده مهمانان نوروزی و گردشگران داخلی و خارجی در بخش‌های شش گانه دشتستان در تعطیلات نوروزی خاطر نشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون شاهد حضور تعداد زیادی از مهمانان نوروزی از مناطق مختلف کشور در این شهرستان هستیم و تعدادی نیز گردشگر خارجی وارد شهرستان شده‌اند.

\n\n

زارع تصریح کرد: دشتستان بیش از 170 مکان تاریخی و گردشگری دارد و تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از مهمانان نوروزی اندیشیده شده و گردشگران نیز از امکانات موجود رضایت دارند.

\n\n

وی یادآور شد: در شهرهای 9 گانه و همچنین در تعدادی از روستاهای گردشگرپذیر نیز شاهد حضور مهمانان نوروزی هستیم و امیدواریم بتوانیم در تمام ایام سال نیز این روند را تداوم ببخشیم.

\n\n

فرماندار دشتستان از اسکان 95 هزار گردشگر نوروزی در دشتستان خبر داد و گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا امروز بیش از 95 هزار و 105 گردشگر و مهمان نوروزی در اماکن اقامتی و مدارس و تفرجگاه‌ها اسکان یافته‌اند و در این شهرستان اقامت داشته‌اند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر