يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر از برگزاری 300 ویژه‌برنامه بزرگداشت مقام زن و روز مادر در استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، فاطمه دهقانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با تاکید بر لزوم هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته زن اظهار داشت: برنامه‌های هفته زن با محوریت تقویت نقش و جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و با الگوگیری از سبک زندگی و سیره حضرت فاطمه (س) مورد توجه بوده است.
کد خبر: ۲۰۹۰۳
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴

فکرشهر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر از برگزاری 300 ویژه‌برنامه بزرگداشت مقام زن و روز مادر در استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، فاطمه دهقانی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت میلاد فرخنده و با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با تاکید بر لزوم هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته زن اظهار داشت: برنامه‌های هفته زن با محوریت تقویت نقش و جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی و با الگوگیری از سبک زندگی و سیره حضرت فاطمه (س) مورد توجه بوده است.

\n\n

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر از برگزاری 300 ویژه‌برنامه بزرگداشت مقام زن و روز مادر در استان بوشهر خبر داد و افزود: با همکاری فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان بیش از 300 ویژه‌برنامه مختلف در سطح استان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر  پیش بینی شده است.

\n\n

دهقانی تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در راستای تحکیم و تعالی خانواده، برپایی کارگاه‌های آموزشی در راستای پرداختن به موضوع سلامت بانوان، برگزاری مراسم جشن میلاد کوثر در همه شهرستان‌ها، برگزاری نمایشگاه‌های دستاوردها و توانمندی‌های زنان، نشست با زنان نخبه و فرهیخته، افتتاح صندوق‌های توسعه روستایی و اختصاص سانس‌های رایگان سینما ویژه زنان هم استانی از این برنامه‌هاست.

\n\n

وی توضیح داد: یکی دیگر از برنامه‌هایی که به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) مورد توجه بوده است ارائه خدمات مشاوره رایگان در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها به بانوان شاغل است که در راستای توجه به تحکیم و تعالی بنیان خانواده این امر پیش بینی شده است.

\n\n

دهقانی تأکید کرد: هدف از اجرای این فعالیت‌ها، کرامت بخشیدن به جایگاه زنان و ایجاد نشاط و شادابی برای شکوفایی آنان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

\n\n

وی ضمن تاکید بر لزوم اعتبار بخشی به جایگاه زنان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در راستای ارتقای سطح فرهنگی جامعه افزود: در دولت تدبیر و امید فعالیت‌های حوزه زنان بیشتر حول محور آموزش و افزایش سطح آگاهی و توانمند سازی زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مورد توجه بوده است.

\n\n

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر تبیین کرد: در روز جمعه سیزدهم فروردین ماه که مقارن با روز طبیعت است، بر نقش و تاثیر زنان در حفظ و حراست و پاسداری از طبیعت و محیط زیست و جلب مشارکت آنان در این برنامه‌ها تاکید شده است.

\n\n

این مسئول بیان کرد: در روز چهارشنبه 18 فروردین نیز که مقارن با روز جهانی بهداشت است، برنامه‌های خدماتی، درمانی و آموزشی متناسب با این روز  تدارک دیده شده که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود.

\n\n

دهقانی یادآور شد: برگزاری نشست‌های تخصصی و علمی تبیین شخصیت همه جانبه حضرت زهرا (س) نیز در دستور کار قرار دارد.

\n\n

وی از برپایی جشن بزرگ میلاد کوثر در ساحل بوشهر خبر داد و اظهار داشت: روز سه‌شنبه دهم فروردین ماه نیز جشن بزرگ میلاد کوثر به مناسبت سالروز تولد حضرت فاطمه زهرا (س) در مرکز استان روبه‌روی شهرداری بندر بوشهر در ساحل این شهر پیش‌بینی شده است.

\n\n

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر در پایان از بانوان هم‌استانی دعوت کرد که در این جشن شاد شرکت فرمایند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر