دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از واژگون شدن یک لنج باری در بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، مصطفی مرتضوی در گفتگو با میزان اظهار داشت: عصر دیروز لنج تجاری که حامل بار از دبي به مقصد بندر گناوه بود در ١/٥ مایلی اسکله جلالی گرفتار طوفان شدید و امواج دریا گردید و واژگون شد. \n\nوی ادامه داد: این کشتی تجاری  که در حال عبور در دریا بود دچار طوفان شدید و امواج دریا شد  قصد ورود به اسکله جلالی بوشهر را داشت ولی بر اثر طول بار و طوفان شدید واژگون شد. 
کد خبر: ۲۰۹۰۶
دوشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

فکرشهر: سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال احمر از واژگون شدن یک لنج باری در بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، مصطفی مرتضوی در گفتگو با میزان اظهار داشت: عصر دیروز لنج تجاری که حامل بار از دبي به مقصد بندر گناوه بود در ١/٥ مایلی اسکله جلالی گرفتار طوفان شدید و امواج دریا گردید و واژگون شد. 

\n\n

وی ادامه داد: این کشتی تجاری  که در حال عبور در دریا بود دچار طوفان شدید و امواج دریا شد  قصد ورود به اسکله جلالی بوشهر را داشت ولی بر اثر طول بار و طوفان شدید واژگون شد. 

\n\n

به گفته سخنگوی سازمان امدادو نجات هلال احمر تیم امداد و نجات دریایی جمعیت هلال احمر استان بوشهرمستقر در اسکله جلالی بوشهر  اقدامبه از  آب گرفتن 7 ملوان و خدمه این لنج کردند  و آنها را سالم از آب بیرون آوردند. در ادامه با همکاری نيروهاي دریابانی کالاهای این لنج قبل از غرق شدگی کامل به ساحل منتقل شد. 

\n\n

غرق شدن لنج تجاری در آب های بوشهر+عکس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر