يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: هنرمند و عکاس خورموجی در ابتکاری زیبا تمامی تصاویر خود از مادرش را به نمایشگاهی برای تماشای عموم تبدیل کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، رسول قاسمی گفت: این کمترین کاری است که می توانستم برای مادرم انجام دهم و به احترام تمام مادران بزرگوار این منطقه با برگزاری نمایشگاه تلاش کردم از تمام مادران شهرستان در این روز تجلیل کنم.\n\nوی گفت: مادران ما به دلایل فقر و محرومیت منطقه در به ثمر رساندن فرزندان زحمت و مرارتهای بیشماری را متحمل شدند و تمام آنان شایسته تقدیر و قدرشناسی هستند.
کد خبر: ۲۰۹۸۰
پنجشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲

فکرشهر: هنرمند و عکاس خورموجی در ابتکاری زیبا تمامی تصاویر خود از مادرش را به نمایشگاهی برای تماشای عموم تبدیل کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، رسول قاسمی گفت: این کمترین کاری است که می توانستم برای مادرم انجام دهم و به احترام تمام مادران بزرگوار این منطقه با برگزاری نمایشگاه تلاش کردم از تمام مادران شهرستان در این روز تجلیل کنم.

\n\n

وی گفت: مادران ما به دلایل فقر و محرومیت منطقه در به ثمر رساندن فرزندان زحمت و مرارتهای بیشماری را متحمل شدند و تمام آنان شایسته تقدیر و قدرشناسی هستند.

\n\n

این هنرمند عکاس گفت: مادران جنوبی نمونه های بارز مهر مادری به تمامی معنای آن هستند و ثبت آنان در قالب عکس دشوار است اما با کلمات نیز نمی توان آنان را توصیف کرد.

\n\n

عبدالرسول قاسمی گفت: من تلاش کرده ام بخشی از زندگی مادرم که نمونه ای از مادران خوب این شهرستان است را به تصویر بکشم تا از این راه گام کوچکی در ثبت و جاودانگی و تقدیر از مادران این دیار برداشته باشم.

\n\n

این نمایشگاه در روز شنبه ۱۴ فروردین ساعت ۱۸ در نگارخانه فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج افتتاح می شود و به مدت یک هفته علاقه مندان می توانند صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۷ الی ۲۱ از آن دیدن کنند.

\n\n

این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن فیلم و عکس دشتی برگزار می شود.

\n\n

http://mond.ir/wp-content/uploads/%D8%AF%DB%8C-%D8%B1%D8%B3%D9%88%D9%84-723x1024.jpg

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر