يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
طی تعطیلات نوروزی؛
فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: طی تعطیلات نوروزی امسال، چهار هزار و ۳۲۶ نفر در استان بوشهر حادثه دیدند و ۱۹۹ مورد عملیات توسط هلال احمر انجام شد...
کد خبر: ۲۱۰۰۴
شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۶

فکرشهر: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر گفت: طی تعطیلات نوروزی امسال، چهار هزار و ۳۲۶ نفر در استان بوشهر حادثه دیدند و ۱۹۹ مورد عملیات توسط هلال احمر انجام شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسین درویشی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر استان بوشهر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان سیزدهمین روز از فروردین ماه امسال خدمات متنوعی را در قالب طرح نوروزی ارائه کرد.

\n\n

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بوشهر ادامه داد: در این مدت ۳۷ مورد حادثه جاده‌ای در استان بوشهر به وقوع پیوست که ۹۲ نفر حادثه دیدند و ۸۴ نفر مصدوم، ۳۴ نفر سرپایی درمان و ۲۷ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

\n\n

وقوع ۲۲ حادثه دریایی

\n\n

درویشی همچنین به وقوع ۲۲ حادثه دریایی طی این مدت در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در این حوادث ۹۲ نفر دچار حادثه شدند که با اقدام نیروهای هلال احمر نجات یافتند که از این تعداد ۴۰ نفر مصدوم شدند.

\n\n

مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر از ارائه ۱۲۹ مورد خدمات حضوری توسط هلال احمر خبر داد و بیان کرد: چهار هزار و ۱۳۰ نفر حادثه دیده بودند که چهار هزار و ۱۲۹ نفر نجات یافتند.

\n\n

۷۱۹ نفر سرپایی درمان شدند

\n\n

درویشی گفت: در مجموع از هزار و ۷۴۴ نفر مصدوم، هزار و ۷۱۹ نفر به صورت سرپایی درمان شدند و ۱۱ نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و دو هزار و ۱۷۲ نفر اسکان داده شدند.

\n\n

وی با اشاره به وقوع ۱۰ حادثه شهری طی این مدت، اضافه کرد: در این حوادث ۱۱ نفر حادثه دیدند که ۹ نفر نجات یافتند و هفت نفر مصدوم شدند و شش نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

\n\n

کمک به ۴۳۰۰ حادثه‌دیده

\n\n

درویشی جمع کل حوادث را ۱۹۹ مورد عملیاتی عنوان کرد و ادامه داد: چهار هزار و ۳۲۶ نفر حادثه دیدند که تعداد نجات‌یافتگان چهار هزار و ۳۱۵ نفر بود، هزار و ۸۷۶ نفر مصدوم شدند و ۴۶ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند، خدمات سرپایی به هزار و ۷۹۳ نفر ارائه شد و دو هزار و ۱۷۲ نفر اسکان داده شدند.

\n\n

وی افزود: در استان بوشهر ۲۶۰ تیم عملیاتی با ۹۱۴ نیرو شامل ۱۱ پرستار، ۵۸۶ نجات‌گر، ۳۱۷ امدادگر فعالیت داشتند که با شش آمبولانس، شش قایق، شش خودرو نجات و یک ست هیدرولیک خدمات‌دهی کردند.

\n\n

خدمات دهی به ۲۳۶ هزار مسافر نوروزی

\n\n

مدیرعامل هلال‌احمر استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۱۵ پزشک و ۱۷۳ پیراپزشک، افزود: هزار و ۱۵۷ خواهر و هزار و ۱۰۶ برادر از جوانان جمعیت هلال احمر نیز در این ایام خدمات‌دهی کردند.

\n\n

وی با اشاره به اینکه در مجموع خدمات هلال احمر به ۲۳۶ هزار نفر از مسافران نوروزی ارائه شده است، گفت: تست قندخون و فشار خون برای ۳۱ هزار و ۷۰۲ نفر انجام شده است.

\n\n

درویشی در پایان از ارائه خدمات فضای دوست‌دار کودک به هشت هزار و ۱۷۳ نفر، برگزاری نماز برای ۱۴ هزار و ۳۹۰ نفر و توزیع ۹۲ هزار نقشه و بروشور برای بیش از ۵۲ هزار نفر خبر داد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر